برای جام جهانی باید آمادگی و تجربه لازم را به دست آوریم

عبدی: بازی تا قبل از گل اول ژاپن خوب پیش می‌رفت

حسین عبدی، سرمربی نوجوانان پس از شکست ۳ بر صفر مقابل ژاپن در نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی آسیا گفت: «به اندازه‌ای که می‌توانستیم در این ۳ روز آماده شدیم و برای این بازی هم آمادگی لازم را داشتیم اما باید آمادگی اتفاقاتی که در جریان بازی می‌افتد‌، مثل افت انرژی و افت تمرکز را هم به دست آوریم. همان‌گونه که دیدید ۲ گل اول ژاپن روی موقعیت‌هایی زده شد که قابل پیش‌بینی و قابل انتظار بود.»
عبدی اضافه کرد: «بازی برای ما خوب پیش می‌رفت تا جایی که گل اول را دریافت کردیم و پس از آن هم گل دوم را خوردیم‌. می‌دانستم اگر بتوانیم یک گل بزنیم، می‌توانیم به بازی برگردیم. به همین دلیل به بازیکنانم گفتم ۹۰ دقیقه تلاش خود را ادامه بدهید.»
سرمربی تیم ملی نوجوانان با اشاره به برخی محدودیت‌ها گفت: «می‌دانستم چند بازیکن ما نمی‌توانند بازی را ادامه بدهند. ۲ بازیکن ما محروم بودند. ۲۰ درصد از نفرات خود را در زمین نداشتم. این یکی از کمبودهای تیم من بود‌. ما فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم که آنها را از دست دادیم.»
عبدی سپس درباره دلایل شکست سنگین مقابل ژاپن گفت: «ما مدتی قبل همین تیم را ۳ بر یک شکست داده بودیم، اما اکنون ۳ بر صفر باختیم. این ذات فوتبال است که وقتی در این سطح گلی به ثمر می‌رسانید، می‌توانید به گل‌های بیشتری هم برسید اما در ۸ ماه گذشته تیم ما فقط یک اردو در دبی داشت و فقط ۲ بازی با عربستان انجام دادیم.»
او درباره برنامه‌اش برای جام جهانی گفت: «به خاطر تحریم‌ها نتوانستیم تدارکات لازم را برای حضور در این مسابقات داشته باشیم، اما از مردم ایران و هواداران فوتبال می‌خواهم همچنان از تیم ما حمایت کنند و همه تحریم‌ها حتی پول‌هایی که نمی‌توانیم از فیفا و AFC دریافت کنیم را فراموش کنند‌. باید این تیم حمایت شود. در ۴-۳ ماه آینده اردو خواهیم داشت. باید برای بازی‌های آتی آمادگی و تجربه لازم را به دست آوریم.»
جستجو
آرشیو تاریخی