گفت‌وگو با اللهیار صیادمنش پیرامون لیگ انگلیس و تیم ملی

می‌خواهم در هال سیتی بمانم

ناصر قراگزلو
خبرنگار
 اللهیار صیاد‌منش دارد خودش را برای فصل جدید چمپیونشیپ آماده می‌کند. او از روز دوشنبه تمریناتش را با تیم هال سیتی آغاز کرده و می‌گوید فعلاً کاری به پیشنهادهای احتمالی‌اش ندارد. در چند ماه گذشته شایعات زیادی درباره علاقه باشگاه‌هایی چون برنلی -که به تازگی به لیگ برتر بازگشته- نسبت به هافبک ایرانی هال‌سیتی وجود داشته. با این همه اللهیار می‌گوید چون اختیارش دست باشگاه هال سیتی است، در حال حاضر چیزی درباره آینده‌اش نمی‌داند و تصمیمی برایش نگرفته. مصاحبه «ایران ورزشی» را با او بخوانید:

تمرینات تیمتان شروع شد؟
بله از روز 5 تیرماه تمریناتمان را شروع کردیم و با جدیت هم استارت زدیم تا ان‌شاءالله برای فصل آتی به بهترین شکل ممکن آماده شویم.
برنامه‌ای برای اردو ندارید؟
تا آنجا که می‌دانم ده یا پانزده روز دیگر اردویی را در ترکیه برگزار خواهیم کرد تا در آنجا کادر فنی تیم بهتر خواسته‌هایشان را پیاده کنند.
بیشتر دوست ‌داری در هال سیتی بمانی یا به تیم بزرگتری بروی؟
خودم با توجه به شرایطی که دارم مایل هستم که بمانم تا باتجربه‌تر شوم و بهتر بتوانم برای تیمم مفید واقع شوم. دست‌کم فعلاً که چنین می‌اندیشم.
اما صحبت‌هایی وجود دارد که کمپانی سرمربی برنلی تو را برای فصل آینده تیمش خواسته... چیزی نشنیدی؟
من با تیم هال سیتی قرارداد دارم و به تیمم متعهدم از سوی دیگر هم باید بگویم کمپانی با من و مدیربرنامه‌هایم هیچ صحبتی نداشته و اگر ایشان مرا بخواهند یا این‌طور که شما می‌گویید خواهان من هستند باید با باشگاه صحبت کنند. چون من قرارداد دارم و اصلاً نمی‌توانم در مورد خودم تصمیمی بگیرم.
هدفگذاری باشگاه‌تان برای این فصل چیست؟
در فصل آتی هدف باشگاه هال سیتی رسیدن به مسابقات پلی‌آف و صعود به لیگ برتر است.
سال قبل هم در نظر داشتید که صعود کنید. چرا موفق به صعود نشدید؟!
پارسال در رده 13 در لیگ 24 تیمی قرار گرفتیم. در مجموع هم بد کار نکردیم. در اول فصل خوب بودیم اما در اواسط فصل افت کردیم. البته باز در اواخر فصل هم خوب شدیم. شاید به‌دلیل بعضی از امتیازاتی که اواسط فصل از دست دادیم از گرفتن سهمیه پلی‌آف جا ماندیم.
در مدتی که مسابقات تعطیل بود چه برنامه‌ای داشتید؟
مدتی مشغول تمرینات اختصاصی بودم و تمرین می‌کردم تا از فرم مطلوب خارج نشوم. مدتی هم کارهای مربوط به ازدواجم را انجام دادم و البته سعی کردم این مسأله موجب نشود تا از فرم مطلوب خارج شوم.
در مورد بازی‌های تیم ملی در جام کافا چه صحبتی داری؟
به هر حال من فکر می‌کنم سرمربی تیم ملی برای شناخت بیشتر از تیم و اجرای برنامه و تغییر سیستم و مسائلی که مد نظر داشت تیم ملی را در جام کافا بازی داد و به اهداف خودشان هم رسیدند. از این‌رو من فکر می‌کنم بازی با تیمی مانند ازبکستان و در مجموع حضور در جام کافا مثبت بود.

جستجو
آرشیو تاریخی