تقابلی که در دربی ریاض تکرار می‌شود

کولیبالی علیه رونالدو

در شش ماه اخیر شاهد این بودیم که ستاره‌های زیادی از فوتبال اروپا راهی رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان شدند و همین قضیه موجب می‌شود تا در فصل آینده فوتبال عربستان تقابل‌ها و نبرد‌هایی دیدنی را در این لیگ ببینیم.  یکی از آخرین صیدهای لیگ عربستان، کالیدو کولیبالی، مدافع وسط سنگالی چلسی است که در نهایت راهی باشگاه الهلال عربستان شد و به این ترتیب به جمع ستاره‌هایی پیوست که در فوتبال عربستان توپ می‌زنند. او بین سال‌های 2014 تا 2022 در تیم ناپولی در فوتبال ایتالیا توپ زده است و در سری آ ایتالیا سابقه رویارویی و تقابل با کریستیانو رونالدو را دارد.
همانطور که می‌دانید کریستیانو رونالدو بین سال‌های 2018 تا 2021 در یوونتوس توپ زده است و در آن سال‌ها در چهارچوب بازی یوونتوس - ناپولی با کالیدو کولیبالی روبه‌رو شده است.
از آن جایی که کریستیانو رونالدو یک مهاجم است و کالیدو کولیبالی یک مدافع است، در سری آ ایتالیا در بازی‌های یوونتوس - ناپولی این دو بازیکن همیشه روبه‌روی هم قرار می‌گرفتند.
حالا هم پیش‌بینی می‌شود در شهرآورد شهر ریاض عربستان که بازی میان الهلال و النصر است شاهد رویارویی کریستیانو رونالدو و کالیدو کولیبالی خواهیم بود که می‌تواند بسیار جذاب باشد.

جستجو
آرشیو تاریخی