خبر

 

پیروانی برمی گردد
بعد از انتشار شایعاتی درباره گزینه‌های جانشینی پیروانی روی نیمکت پرسپولیس حال اخباری درباره بازگشت او به سمت خود منتشر می‌شود. گفته شده باشگاه پرسپولیس بواسطه اعتماد ویژه به افشین پیروانی طی روزهای اخیر در چند مرحله با وی به گفت‌و‌گو پرداخته و به‌دنبال تغییر تصمیم مدیر تیم خود بوده است. اکنون گفته می‌شود این صحبت‌ها باعث شده تا پیروانی بار دیگر کار را در این تیم دنبال کرده و بزودی با حضور در باشگاه و گفت‌و‌گو با مدیران تیم، مأموریت خود برای فصل آتی در این تیم را دنبال کند.
 
سلمانی هم دنبال لژیونر شدن است
یاسین سلمانی یکی از بازیکنانی بود که در فهرست سرمربی سرخپوشان قرار داشت. کاپیتان سوم فصل قبل سپاهان مذاکراتی را با قرمزها داشته و این مذاکرات هم مثبت بوده و به احتمال فراوان او را می‌توان پرسپولیسی دانست اما این بازیکن از باشگاه پرسپولیس زمان خواسته است. ظاهراً اولویت این بازیکن که کاپیتان تیم امید ایران محسوب می‌شود، بازی در خارج از ایران است و در صورتی که پیشنهاد خوبی به او از خارج از ایران نرسد، پرسپولیسی می‌شود.
 
تبریک به نوجوانان
باشگاه پرسپولیس به مناسبت صعود تیم ملی نوجوانان ایران به جام جهانی موفقیت تیم ملی نوجوانان ایران را به اعضای این تیم، فدراسیون فوتبال ایران و جامعه فوتبال و ورزش کشور تبریک گفت. باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: برای این تیم که نمایش در خور توجه و بسیار شایسته‌ای داشته است در ادامه این رقابت‌ها و در مسابقات جام‌جهانی اندونزی آرزوی ادامه موفقیت‌ها و پیروزی‌ها را داریم.
 
همچنان امیدوار
به شکاری
با اینکه گفته شد رضا شکاری بازیکن فصل قبل گل گهر بعد از مذاکره با پرسپولیس با سپاهان به توافق رسیده و به این تیم پیوسته است اما دیروز شنیده شد این انتقال قطعی نیست. البته گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس در ازای پرداخت مبلغ رضایتنامه شکاری حاضر نیست برای در اختیار گرفتن این بازیکن مبلغ زیادی را هزینه کند و همین مسأله باعث شده تا توافق‌های مالی بین سرخ‌پوشان و شکاری به وجود نیاید.
 
واکنش ابوالقاسمپور به حضور در پرسپولیس
بهنام ابوالقاسمپور مهاجم سابق پرسپولیس درباره شایعه جانشینی افشین پیروانی گفت: کار کردن در هر سمتی برای پرسپولیس افتخار است اما آنجا حق آقای پیروانی است و خودم هم تماس گرفتم و این شایعه بود. افشین خان آنجا در سرما و گرما زحمت کشیده و حقش این جایگاه است و کاپیتان تیم بوده. من در باشگاه دیگر در حال فعالیت هستم و آرزوی موفقیت برای افشین و عوامل باشگاه دارم.
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی