تمجید رئیس فدراسیون جهانی اسنوکر از ورزشکار ایرانی

وفایی در خاورمیانه استثنا است

تا چند سال پیش درخشش یک ورزشکار ایرانی در رقابت‌های اسنوکر شبیه به رویا بود اما حالا حسین وفایی کاری کرده تا همه ایران را در این رشته جدی بگیرند. روز گذشته رئیس فدراسیون جهانی اسنوکر هم در این مورد صحبت کرد: «حسین بازیکن فوق‌العاده‌ای است و در خاورمیانه اسنوکر‌بازی مانند او کمتر پیدا می‌شود. او اکنون در جمع ۱۶ اسنوکر‌باز برتر دنیا قرار دارد و امیدوارم به جمع چهار نفر برتر برسد.»
مبارک الخیارین ادامه داد: «رقابت‌های قهرمانی آسیا سطح بالایی دارد و ایرانی‌ها در آن همیشه سرآمد هستند. ما انتظار قهرمانی از ستارگان اسنوکر شما را داشتیم و این انتظارات نیز برآورده شد. با توجه به درخشش اسنوکربازهای ایرانی به‌دنبال آن هستیم در سال آینده میزبانی یک رقابت جهانی اسنوکر ۶ توپ را برای ایران بگیریم و این پاداش خوبی برای قدرتنمایی ایران در قاره کهن است.»
او در خصوص چگونگی تعامل ایران با فدراسیون جهانی هم گفت: «ایران با ما ارتباط و تعامل خوبی دارد و مانند برادر هستیم. هر اقدامی که بتوانیم برای توسعه اسنوکر در این کشور انجام خواهیم داد. ایران یکی از کشورهای خوب و امن آسیا به شمار می‌رود و من سه بار به ایران آمدم و از نزدیک شاهد امنیت این کشور بودم.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی