صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و سی و شش - ۰۵ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و سی و شش - ۰۵ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

خبر

موافقت مربیان خارجی با قرارداد ریالی
باشگاه پرسپولیس به دستیاران خارجی اعلام کرده که باید قرارداد ریالی امضا کنند که با مخالفت آنها روبه‌رو شد. بعد از آن باشگاه پرسپولیس پیشنهاد امضای قرارداد با درهم امارات را داده اما ننکا و لوسادا به دنبال این هستند که با ریال قطر قرارداد ببندند .باتوجه به اینکه این مربیان در کشور قطر حساب دارند و باتوجه به اینکه نرخ تبدیل دلار به ریال قطر تغییر نمی‌کند، درخواست قرارداد با ریال قطر را داشته‌اند .با وجود اینکه یحیی گل‌محمدی از مربیان خارجی خود خواسته به تهران بیایند اما قرار بر این شده ابتدا تکلیف قرارداد این مربیان مشخص شود و بعد از آن آنها به تهران بیایند .البته به نظر نمی‌رسد که مشکلی از این بابت وجود داشته باشد و این مربیان بزودی بعد از تمدید قرارداد به تهران سفر خواهند کرد.

تکذیب بازگشت لوکادیا
از دو هفته پیش شایعاتی درباره بازگشت یورگن لوکادیا به پرسپولیس شنیده می‌شود، در حالی که باشگاه پرسپولیس علیه این بازیکن شکایت کرده و منتظر صدور رأی کمیته انضباطی فیفا است. در واکنش به شایعه بازگشت لوکادیا، امیرعلی حسینی مدیر روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس گفته این بازیکن در حال حاضر تحت قرارداد باشگاه چینی است و اگر بخواهد به تیم دیگری برود و این موضوع را اقاله نکرده باشد، عواقب سخت و سنگینی در انتظار او و تیم جدیدش خواهد بود. حسینی با اشاره به این موضوع که فعلاً پرونده خارجی مفتوح جدیدی پیگیری نمی‌شود در مورد پرونده یورگن لوکادیا مهاجم هلندی پرسپولیس گفت: پرونده لوکادیا در مرحله تبادل لوایح است و موضوع این پرونده را پیگیری می‌کنیم.

ثبت‌نام نهایی در لیگ قهرمانان انجام شده
با اعلام مدیر روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس فایل اسامی تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا از طریق فدراسیون فوتبال به باشگاه ارسال شده که خوشبختانه نام پرسپولیس در لیست ۶ تیم ایرانی حاضر فصل جدید لیگ قهرمانان به چشم می‌خورد. این فایل در سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا هم قابل رصد است .حسینی در مورد برخی شایعات در زمینه وجود مشکل در بازگشت پرسپولیس به آسیا هم گفت: فایل مذکور از طریق فدراسیون و به صورت رسمی به ما ارائه شده و حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا صد درصد است و شایعاتی که در این زمینه به گوش می‌رسد، صحت ندارد. در حال حاضر دو مرحله از ثبت‌نام نهایی هم انجام شده است.

یحیی مدرک سیدجلال را داد
اختتامیه مربیگری فوتبال درجه B آسیا و دوره مربیگری فوتسال سه آسیا (ویژه بانوان) با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال و یحیی گل‌محمدی صبح دیروز در هتل المپیک برگزار شد که یحیی گل‌محمدی هم در این مراسم به عنوان میهمان حاضر بود و مورد استقبال حاضران قرار گرفت. سیدجلال حسینی و حسین ماهینی دو نفر از مربیانی بودند که مدرک مربیگری‌شان را دیروز گرفتند. جالب اینکه یحیی مدرک سیدجلال را به او داد، در حالی که حسینی مثل فصل قبل قرار است همکارش در کادر فنی پرسپولیس باشد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی