خبر

نایب قهرمانی جواهری در تورنمنت ترکیه
محمدمهدی جواهری فرنگی‌کار قمی تیم کشتی فرنگی کشورمان نایب قهرمان مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی ترکیه شد. محمدمهدی جواهری در رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه در وزن ۵۵ کیلوگرم به مدال نقره دست یافت، تیم ملی کشورمان نیز در این پیکارها با کسب یک مدال طلا، چهار مدال نقره و چهار مدال برنز، به مقام نایب قهرمانی رسید. در این وزن که به‌صورت دوره‌ای و در یک گروه پنج نفره برگزار شد جواهری با سه پیروزی و یک شکست به‌عنوان نایب قهرمانی دست یافت. این رقابت‌ها از ۳۱ خرداد در شهر استانبول ترکیه برگزار شد و با قهرمانی تیم ایران خاتمه یافت.
 
آغاز دور جدید تمرین هوگوپوشان در تهران
تمرینات تیم ملی تکواندو برای حضور در رقابت‌های پیش رو از جمله یونیورسیاد جهانی دانشجویان از شنبه سوم تیرماه در محل خانه تکواندو آغاز می‌شود. بر اساس تصمیم کمیته فنی فدراسیون تکواندو دور جدید تمرینات تیم ملی در هر دو بخش بانوان و آقایان از شنبه سوم تیرماه در محل خانه تکواندو آغاز می‌شود. بر همین اساس با تصمیم بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی مهدی حاج‌موسایی، ابوالفضل زندی، حسین لطفی، علیرضا حسین‌پور، متین رضایی، عرفان بزرگی، محمدصادق دهقانی، محمدمهدی عمادی، میرهاشم حسینی، مهران برخورداری، آرین سلیمی، ابوالفضل عباسی و علیرضا نادعلیان به اردو دعوت شده و از امروز تمرینات خود را در تهران آغاز می‌کنند. همچنین امیرمحمد بخشی و سجاد مردانی پس از رفع آسیب‌دیدگی به اردوی تیم ملی اضافه می‌شوند. در بخش بانوان با نظر مینو مداح، سعیده نصیری، مبینا نعمت‌زاده، غزل سلطانی، ناهید کیانی، مهلا مؤمن‌زاده، نرگس میرنوراللهی، یلدا ولی‌نژاد، کوثر اساسه، ملیکا میرحسینی، زهرا پوراسماعیل و آناهیتا توکلی به اردو دعوت شدند.

تعویق مسابقات بوکس پایه آسیا
کنفدراسیون بوکس آسیا در تصمیم جدید خود، رقابت‌های قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا که قرار بود اواخر تیر ماه آغاز شود را به تعویق انداخت. مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا که قرار بود از 23 تیر تا 8 مرداد ماه به میزبانی آستانه قزاقستان برگزار شود، به تعویق افتاد. تاریخ پیشنهادی بعدی برای برگزاری این رقابت‌ها، اواخر آبان ماه یا اوایل آذر ماه است، اما هنوز کنفدراسیون بوکس آسیا تصمیم نهایی را در این مورد نگرفته است.
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی