صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و سی و سه - ۰۱ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و سی و سه - ۰۱ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۶

اولین مصاحبه دنی آلوز از زندان بارسلونا:

فقط از همسرم عذرخواهی می‌کنم

دنی آلوز مدافع راست سابق برزیل و بارسلونا که به عنوان یکی از پرجام‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال شناخته می‌شود چند وقتی است که به اتهام آزار جنسی یک زن 23 ساله زندانی است. او دیروز اولین مصاحبه خود از زندان «بریانس 2» در شهر بارسلونا را انجام داد که بسیار جالب توجه بود.
او که مصاحبه‌ای با نشریه «لاوانگاردیا» داشته، خود را بی‌گناه دانسته است: «تصمیم گرفتم که اولین مصاحبه‌ام از زمان حضورم در اینجا را داشته باشم تا مردم بدانند چه نظری دارم. آنها باید بدانند که در آن بامداد در آن سرویس بهداشتی چه اتفاقی رخ داد. تا کنون داستان‌هایی که تعریف شده، داستان‌هایی از وحشت و ترس بوده که هیچ ربطی به واقعیت و کاری که من انجام دادم، نداشته است. فقط آن زن و من می‌دانیم که بین من و او چه اتفاقی رخ داده و چه اتفاقی رخ نداده است. حرف‌هایی که توسط آن زن زده شده، صحت ندارد. او می‌داند و وجدان خودش. هیچ نشانه‌ای از خشونت من علیه او پیدا نشده است.»
آلوز در این مصاحبه از همسرش خوانا سانز عذرخواهی کرد: «تنها شخصی که باید از او عذرخواهی کنم، همسرم است. زنی که هشت سال پیش با من ازدواج کرد و همچنان همسرم است و امیدوارم که تا پایان عمرم در کنارم باشد. از او شخصاً در اینجا و در زندان عذرخواهی کردم اما باید این کار را علنی انجام می‌دادم چون این داستان، علنی شده است. او لایق عذرخواهی علنی است و می‌دانم که روزهای سختی داشته و خواهد داشت. از همه کارهایی که برای من انجام داده، تشکر می‌کنم. آسان نیست که به جای او باشم. او را دوست دارم و در دوران حضورم در زندان به ازدواج‌مان خیلی فکر کردم. با قاطعیت می‌گویم که انتخاب خوانا به عنوان همسرم اشتباه نبوده است، هر چند شاید او اشتباه کرده باشد که من را انتخاب کرده است.»
او در مورد چرایی ترک باشگاه شبانه پس از آن اتفاق گفت: «دیر وقت بود و می‌خواستم باشگاه شبانه را ترک کنم. بعداً در تصاویر دیدم که آن زن گریه می‌کرده است. اگر می‌دانستم که در حال گریه کردن است، از آنجا نمی‌رفتم و از او می‌پرسیدم که چه اتفاقی رخ داده است. اگر مسئولان باشگاه شبانه به من می‌گفتند که چنین اتفاقی افتاده، منتظر می‌ماندم و با زنی که به من اتهام آزار جنسی زده است، صحبت می‌کردم و به خانه نمی‌رفتم. نمی‌دانم که آن زن از چه چیزی در آن شب ناراحت شده است. وجدانم راحت است. حتی یک شب نیست که راحت نخوابیده باشم. وجدانم راحت است. هرگز به صورت عمدی به کسی صدمه‌ای نزدم. نمی‌دانم که وجدان آن زن هم راحت است یا نه و آیا شب‌ها می‌تواند راحت بخوابد یا نه اما او را بخشیده‌ام.»
مدافع برزیلی در پاسخ به این پرسش که چرا در اولین اظهاراتش دروغ گفته و ادعا کرده که آن زن را نمی‌شناخته هم گفت: «اگر کسی مثل من واقعاً عاشق شده باشد، من را درک می‌کند. دروغ گفتم چون می‌ترسیدم که خوانا را از دست بدهم. تلاش مذبوحانه‌ای داشتم تا مانع آن شوم که ازدواجم به خاطر خیانت به هم بخورد و به تاوان آن فکر نمی‌کردم. نمی‌دانستم که چه اتفاقی برایم رخ خواهد داد اما برایم مهم نبود. به همسرم توضیح دادم که چه اتفاقی در آن شب رخ داده و از او عذرخواهی کردم. می‌خواستم واقعیت را به او بگویم. به او گفتم که در یک کابوس زندگی می‌کنم و امیدوارم که یک روز این کابوس تمام شود.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی