خبر ومصاحبه

نقی‌زاده:
 نمی‌دانم باشگاه چه سیاستی دارد
علیرضا نقی‌زاده هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره وضعیت قراردادش می‌گوید: «قرارداد من تمام شده است و در حال حاضر بازیکن آزاد هستم. چند پیشنهاد خوب هم به دستم رسیده است،  ولی هنوز تصمیم نهایی را نگرفته‌ام و باید پیشنهادها را بررسی کنم تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشم. من نمی‌دانم سیاست مدیران آلومینیوم چیست و باید با آنها در مورد فصل آینده صحبت کنم. لیاقت آلومینیوم و هواداران این تیم آن است که برای فصل آینده تیم پرقدرتی داشته باشند و امیدوارم در فصل بعد شرایط بهتری برای آلومینیوم رقم بخورد.» او تمایل به ماندن دارد: «‌من روزهای خوبی را در این تیم تجربه کردم و حالا باید با مدیران باشگاه صحبت کنم. اگر مذاکرات قانع‌کننده باشد طبیعتاً اولویت من ماندن در این تیم خواهد بود،  ولی اگر روند مذاکرات قانع‌کننده نباشد طبیعتاً تصمیم دیگری می‌گیرم.»
 
مرادی: دوست ندارم از سپاهان جدا شوم
عیسی مرادی مهاجم تیم فوتبال سپاهان درباره شرایطش می‌گوید: «هر بازیکنی دوست دارد در این تیم بزرگ حضور داشته باشد و من هم چهار سال دیگر با سپاهان قرارداد دارم و دوست دارم بمانم. واقعیت این است که دوست ندارم از سپاهان جدا شوم یا قرضی به تیم دیگری بروم. حالا باید ببینم شرایط چگونه رقم خواهد خورد. فکر می‌کنم در فصل گذشته عملکرد خوبی داشتم و باید از اعتماد مورایس تشکر کنم. فصل گذشته تجربیات زیادی را به دست آوردم و حالا دوست دارم در سپاهان بمانم و بجنگم تا بیشتر فرصت بازی پیدا کنم.»
او با اشاره به نایب قهرمانی‌شان این طور می‌گوید: «به هیچ عنوان انتظار نداشتیم قهرمانی را از دست بدهیم و معتقدم سپاهان در فصل قبل شایسته قهرمانی بود. دیگر نباید به گذشته فکر کرد و مهم این است که در فصل آینده بیشتر تلاش کنیم تا به حق‌مان برسیم. ما در فصل بعد به چیزی جز قهرمانی فکر نخواهیم کرد.»
 
گل‌گهر:
از سپاهانی ‌شدن
 این ستاره بی‌خبریم
به گزارش «ورزش سه»،  یکی از بازیکنانی که در پنجره تابستانی نقل و انتقالات فوتبال ایران اخبار زیادی پیرامون آن به گوش می‌رسد،  رضا شکاری،  مهاجم فصل گذشته گل‌گهر سیرجان است. با این حال مدیران باشگاه گل‌گهر بار دیگر شایعات مربوط به انتقال این بازیکن به سپاهان را تکذیب کردند و ضمن اشاره به قرارداد شکاری با سیرجانی‌ها و وجود بند فسخ 300 هزاردلاری در قرارداد این بازیکن،  اعلام کردند تا این لحظه از سمت هیچ باشگاهی با درخواستی رسمی برای جذب شکاری مواجه نشده‌اند.

جستجو
آرشیو تاریخی