صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و سی و دو - ۳۱ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و سی و دو - ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۵

استقلال

قایدی تغییر عقیده می‌دهد؟
با حضور نکونام در استقلال ممکن است برخی بازیکنان نسبت به جدایی از این باشگاه انصراف دهند. گرچه اکنون باشگاه استقلال هیچ نقشی در سرنوشت قایدی ندارد و باشگاه شباب الاهلی است که باید درباره این بازیکن تصمیم بگیرد اما اگر خود قایدی بخواهد می‌تواند مسئولان این باشگاه را بار دیگر برای حضور در استقلال راضی کند. البته این انتقال مستلزم صرف هزینه است که باید دید حجت کریمی قادر به پرداخت آن خواهد بود یا خیر؟!

 
تأکید نکونام به ماندن یامگا
نکونام از یک هفته پیش صحبت‌های خود برای حفظ برخی بازیکنان را با مدیران این باشگاه انجام داده و یکی از درخواست‌های او حفظ یامگا است. نکونام معتقد است که یامگا قابلیت‌های فنی قابل توجهی دارد و حضورش در ترکیب استقلال بسیار کمک‌کننده خواهد بود. با توجه به اینکه یامگا با پیشنهادهایی مواجه است باید دید خواسته بزرگ نکونام از کریمی برآورده خواهد شد یا خیر؟

 
بودجه باشگاه مهم‌ترین بحث
در نشست‌های فی‌مابین نکونام و حجت کریمی درباره میزان دستمزدی که قرار است به بازیکنان پرداخت شود و همچنین مسائل مربوط به سقف قرارداد صحبت‌هایی به میان آمده است. نکونام در جلساتی که با سرپرست موقت باشگاه استقلال داشته اعلام کرده باشگاه نباید برای بازیکنان دغدغه مالی ایجاد کند و باید از همین حالا بودجه کافی برای پرداخت به بازیکنان در اختیار باشگاه باشد که کریمی هم به نکونام قول داده در راستای جذب بودجه مناسب اقداماتی انجام دهد تا نگرانی نکونام فروکش کند.

 
حسینی و چشمی هم‌تیمی‌های نکو
در میان بازیکنان استقلال سیدحسین حسینی و روزبه چشمی با جواد نکونام هم‌تیمی بودند و سابقه بازی با سرمربی خود را دارند. حسینی سال‌ها قبل در استقلال با نکونام هم‌تیمی بود و روزبه چشمی نیز در تیم ملی با جواد نکونام هم‌تیمی بوده است. دیگر بازیکنان استقلال سابقه بازی با سرمربی خود را ندارند و بدون شک حسینی و چشمی می‌توانند نقشی مهم در موفقیت همبازی خود به‌عنوان سرمربی در استقلال داشته باشند. نکونام هم با حسینی رابطه مطلوبی دارد و هم با چشمی و به نظر می‌رسد روابط آنها در طول فصل آتی نیز عمیق‌تر شود.

 
حل زمین تمرین
باید به موضوع فراهم شدن زمین تمرین برای استقلال نیز اشاره داشت که جواد نکونام هم به آن تأکید کرده است. یکی از زمین‌هایی که ممکن است در فصل جاری مورد توجه قرار بگیرد، دستگردی است. نکو که خاطرات شیرینی از این ورزشگاه دارد جویای وضعیت دستگردی شده و به مدیران استقلال گفته اگر این ورزشگاه آمادگی لازم برای میزبانی از استقلال را دارد تمرینات فصل بعد در دستگردی برگزار شود. ورزشگاهی که جواد به‌عنوان بازیکن پاس جام قهرمانی را در آن بالای سر برد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی