صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و سی و دو - ۳۱ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و سی و دو - ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

سوژه

سرمایه‌گذاری بلند‌مدت میلان روی طارمی
مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان و پورتو بعد از درخشش در فصل گذشته لیگ پرتغال و آقای گلی لیگ مورد توجه بسیاری از باشگاه‌ها قرار گرفته است.
باشگاه میلان و منچستر یونایتد از اروپا طارمی را زیرنظر دارند و در عربستان هم 3 باشگاه الهلال، النصر و الاهلی علاقه‌مند برای امضای قرارداد با ستاره ایرانی هستند.
اکرم کونور خبرنگار ترکیه از جزئیات پیشنهاد میلان به ستاره ایرانی پرده برداشت و نوشت: مدیران باشگاه میلان از نزدیک بازی‌های طارمی را زیرنظر دارند. روسونری قراردادی 3 ساله برای جذب ستاره ایرانی پورتو تنظیم کرده است. البته نباید فراموش کرد چندین باشگاه عربستانی با پیشنهاد نجومی به‌دنبال جذب مهدی طارمی هستند.
 
هشدار کارشناس پرتغالی به پورتو
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو هنوز یکی از سوژه‌های نقل و انتقالات فوتبال پرتغال است. در هفته‌های گذشته علاوه بر تیم‌های اروپایی مثل میلان ایتالیا، بحث پیشنهاد تیم‌های عربستانی از جمله الهلال، النصر و الاهلی هم به طارمی بالا گرفته است.
این مهاجم بوشهری که در حال حاضر در اردوی تیم ملی فوتبال ایران در تورنمنت کافا حضور دارد و مدعی اصلی کسب عنوان آقای گلی در این رقابت‌هاست، یکی از مهره‌های اصلی پورتو در سه سال گذشته بوده است.
طارمی در فصل گذشته با به ثمر رساندن ۲۲ گل، عنوان بهترین گلزن لیگ پرتغال را از آن خود کرد و هنوز یک فصل دیگر از قراردادش با این تیم باقی مانده است.
در شرایطی که کارشناسان نقل و انتقالات معتقدند فروش طارمی با بند فسخ ۲۰ میلیون یورویی می‌تواند از نظر مالی کمک قابل توجهی به پورتو کند اما یکی از مفسران تلویزیونی به باشگاه پرتغالی برای فروش طارمی هشدار داد.
لوئیز ویلار در یک برنامه تلوزیونی تأکید کرد که جدایی طارمی می‌تواند لطمه بزرگی به پورتو بزند.
 
زهرا لطف‌آبادی: هنوز قراردادم را با اتلتیکو تمدید نکرده‌ام
زهرا لطف‌آبادی لژیونر فوتسال زنان پس از پایان مسابقات لیگ اسپانیا گفت:«ابتدا به مدت ۶ ماه در تیم ساراگوسا در اسپانیا بازی می‌کردم و واقعاً فصل بسیار سختی را از نظر مالی و فنی در این تیم سپری کردم. این تیم همواره در بیشتر بازی‌ها شکست می‌خورد و فشار زیادی روی ما بود.»
 او ادامه داد: «تیم ساراگوسا به‌دلیل شکست‌های پیاپی از لیگ دسته یک به دسته دو سقوط کرد؛ اما با تیم اتلتیکو توانستم به لیگ دسته یک صعود کنم و شرایطم در این تیم بهتر بود.»لطف‌آبادی درپایان  توضیح داد: «هنوز قراردادم را با تیم اتلتیکو تمدید نکرده‌ام. هر چند از این تیم و نیز تیم دیگری پیشنهاد دارم. از تیم‌های ایرانی هم چون هنوز فصل نقل و انتقالات شروع نشده پیشنهادی دریافت نکردم.»

جستجو
آرشیو تاریخی