خبر

مأموریت هیأت مدیره برای درویش
پس از جلسه مجمع باشگاه پرسپولیس و اعلام اعضای جدید، اولین نشست هیأت‌مدیره این باشگاه از ساعت ۷ صبح دیروز با حضور کلیه اعضای هیأت مدیره جدید و مدیرعامل برگزار شد. این نشست با حضور حسین شهریاری، رضا درویش، محمد دلبری، پیمان حدادی، حسین خبیری و سیدمجید پوراحمدی آغاز شد. مدیرعامل باشگاه مطابق جلسات گذشته، گزارشی از امور جاری و برنامه‌های پیش رو در فصل جدید و همچنین برنامه‌های تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ارائه کرد. در جریان این جلسه، اعضای هیأت مدیره در زمینه‌های مختلف به بحث و بررسی پرداختند و مواردی را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند تا باشگاه و تیم پرسپولیس برای حضوری پر قدرت در مسابقات آتی داخلی و خارجی همچون فصول گذشته موفق ظاهر شود. هیأت مدیره با توجه به اینکه سرمربی تیم روز یکشنبه لیست بازیکنان جدید و برنامه‌های خود را ارائه کرد، به مدیرعامل مأموریت داد تا نسبت به جذب بازیکنان و برنامه‌های گل‌محمدی اقدام کند.
 
بلاتکلیفی دستیاران خارجی یحیی
په‌په لوسادا، وسلی ننکا و اوسمار لوس ویرا مربیانی بودند که در ابتدای فصل با قراردادی یکساله به جمع سرخپوشان اضافه شدند و پرسپولیس توانست همراه این مربیان سه جام را در یک فصل کسب کند. آنها پس از پایان فصل بدون صحبت برای تمدید قرارداد ایران را ترک کردند و به کشورهای خود بازگشتند اما با وجود گذشت پس از ۲۰ روز هنوز هیچ اقدام جدیدی برای تمدید قرارداد آنها صورت نگرفته است.
این در حالی است که یحیی گل‌محمدی زمان شروع تمرینات را پنجم تیرماه یعنی 6 روز دیگر عنوان کرده اما نه بازیکن جدیدی جذب شده و نه قراردادی تمدید شده است.
گل‌محمدی پس از پایان تعطیلات در اولین اقدام پس از اینکه لیست ورودی خود را در اختیار مدیریت این باشگاه قرار داد در نامه دیگری به مدیریت این باشگاه به‌صورت مکتوب نیازها و دغدغه‌های اصلی خود را برای فصل آینده در آن تشریح کرده است. از این‌رو او خواستار تمدید قرارداد با دستیاران ایرانی و خارجی‌اش شده است. گل‌محمدی صراحتاً از باشگاه خواسته است تا قرارداد همکارانش در کادر فنی تمدید شود.
 
لیست خروجی
5 نفره است
در لیست بزرگسالان پرسپولیس 16 بازیکن حاضرند و 5 بازیکن در انتظار تمدید قرارداد قرار دارند. با در نظر گرفتن این موضوع که سرمربی سرخ‌ها نام سه بازیکن را نیز برای جذب به باشگاه اعلام کرده، از هم اکنون و بدون در نظر گرفتن اتفاقات بعدی در این تیم و در شرایطی که یحیی گل‌محمدی باید تنها نام 19 بازیکن بزرگسال را در فهرست تیمش قرار دهد، به طور خودکار او باید از لیست کنونی 5 نفر را به‌صورت قطعی خط بزند. با در نظر گرفتن این موضوع که 16 بازیکن تحت قرارداد هستند به علاوه پنج بازیکن در انتظار تمدید، لیست این تیم 21 نفر در فهرست بزرگسالان خواهد شد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی