با گولسیانی در اردوی تیم ملی گرجستان:

دنبال یک شانس برای نشان دادن توانایی‌هایم هستم

ناصر قراگزلو
خبرنگار
روز دوشنبه قصد داشتیم به بهانه بازی حساس تیم گرجستان و رویارویی با همبازیان گولسیانی صحبتی با ملی‌پوش گرجستانی پرسپولیس داشته باشیم اما این گفت‌و‌گو ساعاتی قبل از بازی با اسکاتلند انجام شد. به همین دلیل با بازیکن پرسپولیس که تیمش در گروهی سخت و با تیم‌های اسکاتلند، نروژ و اسپانیا باید بازی کند صحبت‌هایی کردیم. تیم گئورگی که در مسابقات انتخابی جام ملت‌های اروپا با پیروزی مقابل قبرس و انجام بازی‌های قابل قبول حتی از شانس صعود برخوردار است صحبت‌هایی در رابطه با آخرین شرایط خودش و تیمش انجام داد. تیمی که با چالش‌های بزرگی مانند رویارویی مقابل یاران هالند مواجه بوده است که این امر می‌تواند برای تیم گرجستان چالشی سخت اما شیرین باشد چه بسا که تیم گرجستان در بازی دور رفت مقابل نروژ موفق شده بود این تیم مطرح اروپا را با نتیجه یک بر یک مساوی متوقف کند. تمام این موارد موجب شد تا در شرایطی سخت از شرایط گئورگی و تیم ملی گرجستان با خبر شویم و با بازیکن ملی‌پوش گرجستانی و باشگاه تیم پرسپولیس گفت‌و‌گویی داشته باشیم.
 
پیش‌بینی از بازی مقابل اسکاتلند
قطعاً بازی سختی بود چون تقریباً همه بازیکنان تیم ملی اسکاتلند در لیگ‌های سطح بالا بازی می‌کنند هر چند ما هم در تیم‌مان بازیکنان خیلی خوبی داریم. به همین دلیل هم تمام بلیت‌های مسابقه به فروش رفت و ورزشگاه هم پر شد.

 پیروزی با ارزش مقابل قبرس
مربی تیم‌مان مقابل قبرس به من بازی نداد. فکر می‌کنم سرمربی‌مان به اندازه کافی مرا نمی‌شناخت بنابراین شاید به همین دلیل به بازیکن‌هایی که آنها را بیشتر می‌شناخت اعتماد کرد.

دنبال شانس کوچک
من نهایت تلاشم را انجام می‌دهم که حتی اگر شانس کوچکی هم پیدا کردم خودم را نشان دهم و بازی با اسکاتلند می‌تواند قرصت خوبی برای من باشد اگر بازی به من برسد نهایت تلاشم را انجام خواهم داد.

بیشتر از یک فصل فرصت استراحت نداشتم
بیشتر از یک فصل است که من فرصت استراحت نداشتم. بعد از یک فصل خسته‌کننده در لیگ و مسابقات جام حذفی ایران، اردوی 18 روزه‌ای را پشت سر گذاشتم با وجود این باز هم با انگیزه تمرین خواهم کرد.

خیلی حیف می‌شود اگر مقابل
اسکاتلند بازی نکنم
بعد از تمرینات و زحمتی که در اردوی تیم ملی کشورم متقبل شدم اگر مقابل اسکاتلند شانس بازی پیدا نکنم خیلی حیف می‌شود اما به هر حال فوتبال همین است و باید با همان انرژی و انگیزه همیشگی کارم را انجام دهم.

جستجو
آرشیو تاریخی