صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و سی و یک - ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و سی و یک - ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۹

PSG در هندبال هم ناکام ماند!

روز پایانی رقابت‌های اروپایی هندبال یکشنبه هفته جاری برگزار شد. جایی که دو تیم ماگدبورگ و کلیس در بازی نهایی مسابقات به مصاف یکدیگر رفتند و تیم آلمانی ماگدبورگ موفق شد با یک اختلاف گل نسبت به تیم کلیس مقابل این تیم به پیروزی برسد و جام قهرمانی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا 2023 را در خانه خودش حفظ کند.
آخرین قهرمانی تیم ماگدبورگ آلمان در رقابت‌های اروپایی به 21 سال پیش بازمی‌گردد. آنها موفق شدند دوشنبه شب با نتیجه 30 بر29 مقابل نماینده لهستان به پیروزی برسند و بار دیگر به قله هندبال اروپا صعود کند. به نظر می‌رسد با این قهرمانی هندبال آلمان روحیه از دست رفته‌اش را بازیابی خواهد کرد و از این پس با قدرت بیشتری در تورنمنت‌های بین‌المللی حضور پیدا کند.
آندریاس میشلمن، رئیس فدراسیون هندبال آلمان پس از قهرمانی ماگدبورگ در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان هندبال اروپا گفت: «آنچه اس سی ماگدبورگ به دست آورده است، فوق‌العاده و یک افسانه ورزشی است.»
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن که در چند فصل اخیر فوتبال اروپا در کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا ناکام مانده است، امیدوار بود با شکست تیم قدرتمند بارسای اسپانیا به مقام سوم هندبال لیگ قهرمانان اروپا 2023 برسد. اتفاقی که رخ نداد و این تیم فرانسوی که مانند تیم فوتبالش قدرت اول هندبال باشگاهی در فرانسه محسوب می‌شود با نتیجه 31 بر 37 مقابل نماینده اسپانیا شکست خورد و از رسیدن به مدال برنز مهمترین تورنمنت باشگاهی قاره سبز در رشته هندبال بازماند تا کلکسیون ناکامی این باشگاه در فصل جاری رقابت‌های مختلف اروپایی تکمیل شود.

 

جستجو
آرشیو تاریخی