صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و سی و یک - ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و سی و یک - ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۷

خبر

هیأت اجرایی تصمیم می‌گیرد
انتخاب پرچم‌داران ایران برای هانگژو
هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک قرار است در مورد زمان برگزاری مجمع فوق‌العاده و انتخاب پرچم‌داران ایران برای بازی‌های آسیایی هانگژو تصمیم‌ بگیرد. کمیته ملی المپیک قرار است مجمع فوق‌العاده‌ برگزار کند و امروز (سه‌شنبه) در نشست هیأت اجرایی تاریخ آن نهایی می‌شود. در این مجمع فوق‌العاده بودجه ۱۴۰۲ فدراسیون‌ها ابلاغ می‌شود،  خزانه‌دار گزارش خود را ارائه می‌دهد و همچنین سرپرست‌های بازی‌های آسیایی هانگژو  و بازی‌های ساحلی جهانی به مجمع گزارش می‌دهند. همچنین پاداش پای سکو نیز در نشست هیأت اجرایی تصویب و سپس در مجمع فوق‌العاده تأیید نهایی می‌شود. هیأت اجرایی امروز  برای مجمع فوق‌العاده،  نماینده داوران،  مربیان،  کارشناسان خبره،  نماینده باشگاه‌ها و نماینده ورزشکاران را انتخاب می‌کند.  از دیگر نکات مهم در دستور جلسه هیأت اجرایی،  بحث در مورد انتخاب پرچم‌داران کاروان ایران در بازی‌های آسیایی است و قرار است یک مرد و یک زن انتخاب شوند.


بازی عوض شد
حمایت کویت از برادر شیخ احمد!
با مشکلاتی که برای شیخ احمد در شورای المپیک آسیا پیش آمد،  حسین المسلم،  رئیس فدراسیون جهانی شنا و دست راست شیخ احمد در OCA  امیدوار بود که او ریاست مهمترین نهاد بین‌المللی ورزش آسیا را به دست می‌گیرد اما کمیته المپیک کویت چتر حمایت خود را از  حسین المسلم برداشت و او را نا‌امید کرد.
کمیته المپیک کویت با ارسال نامه‌ای به شورای المپیک آسیا (OCA) و همچنین کمیته‌های ملی المپیک کشورهای عضو این شورا،  رسماً اعلام کرد که هیچ حمایتی از «حسین المسلم» رئیس فدراسیون جهانی شنا و همچنین دبیرکل فعلی کمیته المپیک کویت در جریان انتخابات ریاست شورای المپیک آسیا نمی‌کند. نکته جالب توجه حمایت این شورا از برادر شیخ احمد است که نشان می‌دهد رئیس سابق OCA همچنان در قدرت است. شیخ طلال آل احمد دیگر نامزد کویتی شورای المپیک آسیا است که با نامه کمیته ملی المپیک کویت،  مشخص می‌شود که شانس بسیار بالایی برای نشستن روی صندلی ریاست OCA دارد. شیخ طلال برادر «احمد الفهد الاحمد الصباح» رئیس سابق شورای المپیک آسیا است که 30 سال ریاست این شورا را بر عهده داشت.

تمرین تیم ملی هندبال زنان برای بازی‌های آسیایی
شروع اردو بدون سرمربی
اولین اردوی آماده سازی تیم ملی هندبال زنان در سال جاری که برای حضور در بازی‌های آسیایی برگزار می‌شود، از تاریخ یکم تا هفتم تیرماه در شهر تهران برگزار می‌شود آن‌هم در شرایطی که هنوز سرمربی این تیم معرفی نشده است. این اردو در حالی برگزار می‌شود که هنوز فدراسیون کادر فنی جدید تیم ملی را معرفی نکرده است و این اردوها بدون حضور سرمربی برگزار می‌شود.

جستجو
آرشیو تاریخی