خبر

«عباسپور» رئیس روابط عمومی ورزش و جوانان حرم امام (ره) شد
طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام و المسلمین سید داود افضلی (رئیس کمیته ورزش و جوانان ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) ) رضا عباسپور رئیس روابط عمومی کمیته ورزش و جوانان این ستاد شد. گفتنی است رضا عباسپور یکی از خبرنگاران ورزشی است که نزدیک به 2 دهه سابقه فعالیت درخشان در کارنامه دارد. عباسپور در بخش ورزشی از قهرمانان وزنه‌برداری ایران در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان است که در کارنامه حرفه‌ای خود عضویت در تیم‌های ملی وزنه‌برداری پایه، داوری بین‌المللی وزنه‌برداری ایران و دبیرکلی هیأت وزنه‌برداری استان تهران را نیز دارد. عباسپور هم اکنون در مؤسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران و روزنامه ایران ورزشی مشغول فعالیت رسانه‌ای است.

 

پایان رقابت آسیایی پیست با 6 مدال
مسابقات دوچرخه‌سواری پیست قهرمانی آسیا با یک طلا و یک نقره برای دوچرخه‌سواری ایران و 4 مدال برای پارادوچرخه‌سواری به پایان رسید.
در آخرین روز از مسابقات دوچرخه‌سواری پیست قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ در مالزی، سه نماینده از ایران به رقابت پرداختند که به مدال نرسیدند. گنج‌خانلو در ماده اومنیوم بزرگسالان هفتم شد. ماده اومنیوم در بازی‌های المپیک و در بازی‌های آسیایی حضور دارد. در تایم تریل مردان و زنان هم ایران موفق به کسب مدال نشد. به این ترتیب ایران مسابقات قهرمانی آسیا پیست را با یک طلا و یک نقره به پایان رساند. گنج‌خانلو در ماده اسکرچ بزرگسالان مدال طلا گرفت و پوریا یعقوبی هم در اسکرچ جوانان به مدال نقره رسید. ایران در پارادوچرخه‌سواری هم یک طلا، یک نقره و ۲ برنز گرفت.


رقابت دختران ووشوکار در زاهدان
بیش از ۵۰۰ ورزشکار در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌ ملی جوانان و رده‌ها سنی از امروز با یکدیگر به رقابت پرداختند.
مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌های جوانان و گروه‌های سنی بانوان به صورت رسمی از امروز سه‌شنبه ۲۹ خردادماه به میزبانی شهر زاهدان استان سیستان و بلوچستان آغاز شده و تا ۴ تیرماه ادامه دارد. تمامی استان‌ها و مناطق آزاد سراسر کشور در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی جوانان و رده‌های سنی حضور دارند و بیش از ۵۰۰ ورزشکار و مربی در این پیکار با یکدیگر رقابت خواهند کرد. مسابقات بخش پسران نیز پیش‌تر در شیراز برگزار شده و با معرفی نفرات و تیم‌های برتر به پایان رسیده بود.

 

جستجو
آرشیو تاریخی