صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و سی و یک - ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و سی و یک - ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۴

مصاحبه و خبر

ربیعی کیست؟ نمی‌شناسمش
حسن روشن: استقلال می‌تواند سکوی پرتاب یا چاه عمیق نکونام باشد
حسن روشن پیشکسوت استقلال در خصوص اینکه نام نکونام بیش از سایر گزینه‌ها برای هدایت این تیم مطرح است و هواداران هم روی همین گزینه تأکید دارند،  گفت: «ان‌شاءالله موفق باشد ولی همه چه هوادار،  چه باشگاه و چه مربی،  باید بیشتر فکر کنند که در جریان بازی‌ها هم همه مثل الان رضایت داشته باشند. اینطور نباشد که اگر 2 بازی نتیجه نگرفت شعار رها کن بدهند و ناراحتی بکشند. نکونام هم ان‌شاءالله اگر آمد،  باید بداند اینجا می‌تواند هم سکوی پرتاب باشد هم چاه عمیق،  باید خوب فکر کند. پس فردا نگوید پول کم شد و... هر ایرادی هست الان باید در موردش صحبت شود و بعد توافق کنند.» روشن در مورد اینکه علاوه بر نکونام گزینه‌های دیگری مانند محمد ربیعی نیز برای هدایت استقلال مطرح شد، گفت: «ربیعی کیست؟ نمی‌خواهم بگویم مربی خوبی نیست،  او را نمی‌شناسم. قبلاً هم بچه‌های خودمان مانند منصوریان یا فکری را آوردند و آبرویشان را بردند. باید همه با هم همکاری داشته باشند. کمیته فنی تشکیل دادند،  اجازه بدهند تصمیم بگیرد.»
 

برومند: چرا نباید نکونام سرمربی استقلال شود؟!
 پرویز برومند گلر سابق استقلال در خصوص انتخاب مربی توسط مدیران استقلال می‌گوید: «چرا از نیروهای داخلی خودمان استفاده نمی‌کنیم؟ چرا هنوز هم می‌شنویم که استقلال به دنبال مربی خارجی است؟ مگر این تیم فصل قبل با ساپینتو چه عنوانی به دست آورد!» برومند در ادامه گفت: «اگر استقلال فصل بیست و یکم قهرمان شد، فرهاد مجیدی سرمربی‌اش بود و استقلال بعد از ۹ سال با هدایت یک مربی ایرانی قهرمان لیگ برتر شد. حالا من سؤال می‌کنم؛ چرا جواد نکونام که یک فوتبالیست با ارزش برای دیگران بوده و ۱۵۰ بازی ملی دارد، نمی‌تواند سرمربی استقلال شود؟ هواداران تیم استقلال چه گناهی کرده‌اند که طرفدار این باشگاه شده‌اند؟ استقلال تیم با‌شخصیت و بزرگی در سطح ایران و آسیاست.»
 
 
جلالی همچنان بلاتکلیف
 ابوالفضل جلالی دفاع چپ استقلال در پازل فکری تیم ساپینتو نمی‌گنجید،  جلالی با اینکه ملی پوش بود و به جام جهانی رفت اما نیمکت‌نشین جعفر سلمانی شد و در نهایت هم بازی زیادی به او نرسید به همین دلیل بود که بعد از فینال جام حذفی قراردادش را یکطرفه فسخ کرد اما استقلالی‌ها این فسخ را قبول نداشتند. جلالی در حال حاضر که مورد غضب استقلال است بلاتکلیف مانده،  اما گفته می‌شود که با چند تیم لیگ برتری از جمله پرسپولیس مذاکره کرده است.

جستجو
آرشیو تاریخی