صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و سی و یک - ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و سی و یک - ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

خبر

گولسیانی امشب مقابل اسکاتلند
مدافع میانی پرسپولیس که بالاخره به تیم ملی کشورش دعوت شد در بازی قبلی گرجستان به میدان نرفت. او در بازی با قبرس که با پیروزی 2 بر یک تیم ملی کشورش همراه بود روی نیمکت ذخیره‌ها حضور داشت و با وجود 5 تعویضی که انجام شد هم به میدان نرفت.
امسب قرار است گرجستان مقابل اسکاتلند صدرنشین گروه خود به میدان برود و کار بسیار سختی خواهد داشت چرا که اسکاتلند، اسپانیا را شکست داده و به نظر شرایط خوبی دارد.
البته گرجستان هم از دو بازی قبلی خود یک برد و یک مساوی دارد و فعلاً بالاتر از اسپانیا در جدول در رده دوم قرار گرفته اما بازی‌های سختش تازه فرا رسیده که باید دید امشب گولسیانی مقابل اسکاتلند بازی خواهد کرد یا بدون بازی ملی برای مذاکره به تهران برخواهد گشت.
گفتنی است بعد از اینکه گفته شد با توجه به ممنوعیت عقد قرارداد دلاری و یورویی با بازیکنان خارجی، گولسیانی حاضر شده حقوقش را با درهم(واحد پول امارات) دریافت کند اما مدافع گرجستانی پرسپولیس این مسأله را تکذیب
کرد.
 
 پورحمیدی و علاقه به پرسپولیس
حسن پورحمیدی در گفت‌و‌گویی برای پیوستن به پرسپولیس اعلام آمادگی کرد. او که برخلاف برادرش حسین پورحمیدی طرفدار پرسپولیس است، در خصوص اینکه آیا حاضر است به‌عنوان دروازه‌بان دوم و ذخیره علیرضا بیرانوند به پرسپولیس برود، گفت: دوست دارم به پرسپولیس بروم حتی اگر بازی نکنم.
پورحمیدی هنوز یک فصل دیگر با استقلال خوزستان قرارداد دارد اما به گفته خودش فعلاً مذاکره‌ای از سوی این باشگاه با او صورت نگرفته است و می‌تواند در صورت داشتن پیشنهاد لیگ برتری، استقلال خوزستان را ترک کند.

 
فلاح منتظر پیشنهاد پرسپولیس
با وجود اینکه سپاهان به شدت دنبال به خدمت گرفتن کاپیتان جوان پیکان و مدافع میانی تیم ملی است و حتی درخواست خود را به باشگاه پیکان داده اما براساس اخبار غیررسمی، او دوست دارد شانس حضورش در پرسپولیس را امتحان کند و به همین دلیل، فعلاً باشگاه پیکان پاسخی به پیشنهاد سپاهان نداده است.
حالا باید دید فلاح – که بعد از بازی پرسپولیس و پیکان در دور رفت لیگ، پیراهنش را با مرتضی پورعلی‌گنجی عوض کرد – شانسی برای همبازی شدن با او پیدا خواهد کرد یا اینکه پیکان، رضایتنامه این بازیکن را برای سپاهان صادر خواهد کرد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی