صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و سی و یک - ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و سی و یک - ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

نساجی

استعفای مدیرعامل نساجی
پس از پایان دیدارهای نساجی در فصل اخیر ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل این باشگاه با انتشار یک پست اینستاگرامی از سمت خود استعفا کرد که به بخشی از آن اشاره می‌کنیم: «سه فصل حضور در باشگاه نساجی ـقدیمی‌ترین و ریشه‌دار‌ترین- تیم فوتبال در استان مازندران بی‌شک برای من مایه مباهات بود و حال که تقدیر بر ‌جدایی است، خون دل‌هایی که خوردم برای نساجی بود و جای هیچ منتی نیست. گاهی موانع اینقدر آزار‌ دهنده بود که تصور نمی‌کردم این حضور به سه سال بینجامد اما خدا را شکر که ماندم و در کنار همه دوستان در باشگاه نساجی و از همه مهم‌تر تماشاگران اتفاقات خوبی را رقم زدیم. شادی مردم در خیابان‌های استان مازندران بخصوص در شهر قائمشهر بعد از قهرمانی در جام حذفی بزرگترین جایزه‌ای بود که من در فوتبال گرفتم و این را هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنم و به همه آزار و اذیت‌ها می‌ارزید و البته گاهی به خاطر نساجی تند رفتم، تصمیمات محکم گرفتم که شاید برای برخی ناراحت‌ کننده بود که باز هم خدا گواه است همه این تصمیمات نه از روی غیظ و منافع شخصی، بلکه تنها و تنها به خاطر یک نام بود؛ نساجی. با این حال طلب حلالیت می‌کنم از آنهایی که این تصمیمات موجب ناراحتی‌شان شد. حرف‌ها بسیار است اما بماند برای بعد. مهم دست‌هایی نیست که به سمت من نشانه شد. مهم خودم هستم و خلوتم که می‌دانم برای موفقیت نساجی از جان مایه گذاشتم.»

توضیح باشگاه نساجی درباره نقل و انتقالات
باشگاه نساجی توضیحاتی در مورد روند نقل و انتقالات خود به شرح زیر صادر کرد :«از نخستین روز آغاز فصل نقل‌ و انتقالات، مجموعه افراد سیاست‌گذار و تصمیم‌گیر باشگاه بطور مستمر در حال پیگیری جذب بازیکنان مورد نیاز سیدمهدی رحمتی، سرمربی تیم هستند .فارغ از اینکه گاهاً در فضای مارکت بازیکنان، شایعات هدایت‌ شده و حباب‌های تصنعی به‌ وجود می‌آید اما مجموعه مدیریت باشگاه، هوشمندانه و براساس اهداف از پیش تعیین شده و دورنمای لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی پیش‌رو در این بازار گام برمی‌دارد تا تمامی منافع باشگاه و مطالبه کلی هواداران عزیز در مسیر موفقیت پیش رفته و حفظ شود.
در این روزها مذاکرات ثمربخشی صورت‌ گرفته و توافقاتی نیز انجام شده که طی روزهای آینده بطور رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد، لذا هیچ‌گونه نگرانی خاصی از اینکه در بازار نقل‌وانتقالات جا بمانیم وجود ندارد و بطور قطع با توجه به ظرفیت‌های این باشگاه پرهوادار، پیشرو نیز خواهیم بود .تمام تلاش باشگاه در این روزها، موفقیت و رسیدن به اهداف مدنظر در بستن مناسب تیم بوده تا هواداران عزیز و فهیم خبرهای خوشی را مطلع شوند .بی‌تردید راضی کردن همه افکار و خواسته‌ها امکان‌پذیر نیست. لکن ایمان داشته باشید، بهترین انتخاب‌هایی را خواهیم داشت تا به بالاترین ‌کیفیت تیم خود دست یابیم.»

جستجو
آرشیو تاریخی