باور جنگیدن در آسیا جدی شد

عالیشاه: با من برای تمدید صحبت نکرده‌اند

کاپیتان پرسپولیس که امسال دو جام بالای سر برده بعد از استراحت در دربی و بازگشت از سفر مصاحبه‌ای کرده که مهم‌ترین حرف‌هایش را  می‌خوانید:
ضربه ایستگاهی فینال حذفی: آن روز قرعه به نامم خورد و خوشحالم که توانستم هواداران پرسپولیس را شاد کنم. البته کتمان نمی‌کنم که واقعاً گل زدن در دربی، آن هم در فینال جام حذفی و آن هم گل سرنوشت‌ساز بازی، یک اتفاق هیجان‌انگیز است و هنوز شیرینی آن لحظه در وجود من باقی است که البته دلیل اصلی‌اش ابراز لطف هواداران پرسپولیس است که در این مدت هرجا من را دیدند برایم انرژی فرستادند و واقعاً برای من و خانواده‌ام غرورانگیز است.
نیمکت‌نشینی در طول فصل: در نهایت ما به عنوان ‌بازیکن باید تسلیم سرمربی باشیم و هر زمانی که به ما احتیاج باشد، نقش خودمان را ایفا کنیم. ممکن است من به عنوان بازیکن از نیمکت‌نشینی خوشحال نباشم اما به هر حال در تمام این سال‌ها در پرسپولیس یاد گرفتم که فرمان اصلی در اختیار سرمربی است و حتی اگر احساس کنی حقش را‌ داری که بازی کنی، باز هم باید به بازی بعدی امیدوار باشی که نوبت به تو برسد و برای من خوشبختانه این اتفاق افتاد.
نقل و انتقالات پرسپولیس: با فرمی که ما در چند هفته آخر از خودمان به نمایش گذاشتیم، من مطمئنم اگر لیگ قهرمانان آسیا در این روزها برگزار می‌شد، می‌توانستیم یقه هر تیمی را بگیریم. چه در شرق و چه در غرب، فقط یکی دو تیم در عربستان می‌توانستند مقابل ما قد علم کنند که شاید اگر در شرایط میزبانی قرار بگیریم، آنها را هم بتوانیم شکست بدهیم. به نظر من با کاری که پرسپولیس امسال کرد، باور جنگیدن برای قهرمانی آسیا باید در تیم ما جدی گرفته شود و برنامه این فصل‌مان هم به آن سمت باشد که با تقویت و بهبود شرایط مالی و جلب رضایت از همه بچه‌ها که واقعاً از تمام وجودشان مایه گذاشتند، هواداران را بیش از این خوشحال کنیم و این بار پرچم ایران را بالا ببریم. باور کنید این توانایی در تیم ما هست و بعد از این همه سال که فوتبال را از نزدیک تماشا کردم، حرف بی‌دلیل نمی‌زنم.
تمدید قرارداد: تا آنجا که به من مربوط می‌شود کسی با من تماسی برای تمدید قرارداد نگرفته و منتظر هستیم ببینیم باشگاه چه تصمیمی برای آینده دارد. در هر صورت هر چه که هست، امیدواریم برنامه‌های تیم روی روال بیفتد و کار به سمتی که هواداران انتظار دارند پیش برود.
آرزوی باقیمانده فوتبالی: دوست دارم در فصل پیش رو خیلی خوب تمرین کنم و در نهایت چیزی را که همیشه فکر می‌کردم باید در فوتبال انجام بدهم، به نتیجه برسانم. اگر موفق شدم و در مسیرم پیشروی کردم، درباره‌اش صحبت می‌کنم. این چیزی نیست که الان بخواهم در موردش حرف بزنم.

 

جستجو
آرشیو تاریخی