صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و بیست و نه - ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و بیست و نه - ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۵

مصاحبه و خبر

مهدی پاشازاده:
نگرانی هواداران از سر دلسوزی است
مهدی پاشازاده، عضو کمیته فنی استقلال درباره به درازا کشیده شدن فرایند انتخاب سرمربی گفته: «طبق برآوردی که داشتیم قرار بود روز گذشته سرمربی استقلال انتخاب شود که نشد. اما هنوز وقت ما برای انتخاب سرمربی به پایان نرسیده و بنا داریم در زمان باقی مانده این مأموریت را هم به سرانجام برسانیم. با توجه به صحبت‌هایی که شده پیش‌بینی می‌کنم تا آخر هفته فرایند انتخاب سرمربی استقلال به سرانجام برسد. روی چند گزینه خارجی بحث است که تلاش می‌کنیم بهترین تصمیم ممکن را درباره نیمکت استقلال اتخاذ کنیم.» پاشازاده درباره نگرانی هواداران گفت: «به هواداران عزیز باشگاه استقلال حق می‌دهم نگران و ناراحت باشند. اما ما هم مثل آنها روی موضوع انتخاب سرمربی حساس هستیم و کار را به حال خود رها نکردیم. افراد دلسوزی در باشگاه استقلال مشغول پیگیری این موضوع مهم هستند و تلاش می‌کنند بهترین تصمیم را اتخاذ کنند. از هواداران می‌خواهم چند روز دیگر صبر کنند تا موضوع به بهترین شکل ممکن حل شود.»
 
رضا اسدی در سبد خرید استقلال
گرچه سرمربی استقلال هنوز انتخاب نشده اما برخی از مسئولان باشگاه استقلال با مدیر برنامه رضا اسدی صحبت کردند تا شرایط این بازیکن را برای حضور در استقلال جویا شوند. اسدی که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را دارد شفاهاً با حضور در استقلال موافقت کرده اما گفته می‌شود باشگاه استقلال باید مبلغی را به عنوان رضایتنامه به باشگاه تراکتور پرداخت کند. با توجه به جدایی قطاری مهاجمان استقلال جذب رضا اسدی به طور جدی از سوی مسئولان استقلال دنبال خواهد شد.
 
بهتاش‌فریبا:
هواداران حق دارند نگران باشند
بهتاش فریبا درباره انتخاب سرمربی استقلال می‌گوید: «هر کسی سرمربی استقلال شود با این همه گرفتاری، قراردادها، آپشن‌ها، عدم قهرمانی در فصل گذشته و... سال سختی دارد، بنابراین، باید شرایط طوری پیش برود که جوانب در نظر گرفته شود. ما خوشحال بودیم با انتخاب جواد نکونام، تیم سر و سامان پیدا می‌کند. خیلی از تیم‌ها کارشان را آغاز کرده‌اند، ولی ما هر سال در این مقطع فصل گرفتاری داریم، فقط یک فصل با حضور فرهاد مجیدی، گرفتاری نداشتیم که نتیجه‌اش قهرمانی شد، قهرمانی‌ای که شاید حالا حالاها تیمی نتواند بدون باخت به آن دست پیدا کند.» فریبا درباره نگرانی هواداران گفت: «هوادار حق دارد نگران باشد، ولی باشگاه باید حواسش باشد، نباید مربی‌ای انتخاب شود که هفته دهم او را بردارند، باید حساسیت به‌خرج دهند. نمی‌دانم مسأله نکونام چیست، چون او انتخاب شده بود. استقلال تیم بزرگی است و برای آوردن مربی باید حساسیت‌های خیلی زیادی در نظر گرفته شود.»

جستجو
آرشیو تاریخی