صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و بیست و نه - ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و بیست و نه - ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

خبر

ابهامات در مورد نیمکت پیکان
تیم فوتبال پیکان به عنوان جوان‌ترین تیم لیگ بیست و دوم در شرایطی پا به این رقابت‌ها گذاشت که نتوانست در این فصل با مجتبی حسینی به جایگاهی بهتر از یازدهمی برسد.
البته این جایگاه در حالی به دست آمد که این باشگاه از نظر بودجه نیز جزو پایین‌ترین باشگاه‌ها بود و به همین خاطر پیکان بیشتر روی استفاده از محصولات خود تمرکز کرده بود.
مجتبی حسینی در اواخر لیگ به عنوان گزینه اصلی هدایت تیم امید نامش بر سر زبان‌ها افتاد اما او در آستانه حضور روی نیمکت تیم امید به دلیل مهیا نبودن شرایط از حضور در این تیم انصراف داد.
پیکان البته در روزهای آخر لیگ با حواشی‌ای هم دست و پنجه نرم کرد و مشکلات مالی موجب شد تا خودروسازان روزهای خوبی را تجربه نکنند. این در حالی بود که بیانیه پیکان در آستانه جدال با پرسپولیس موجب ناراحتی شدید مجتبی حسینی سرمربی این تیم شده بود و به همین خاطر گفته می‌شد که حسینی در پایان فصل از این تیم جدا می‌شود.
به نظر می‌رسد این اتفاق افتاده و این مربی با مسئولان باشگاه آلومینیوم اراک به توافق نهایی رسیده است.


واکنش حسینی به شکست مقابل سپاهان
تیم پیکان در هفته بیست و نهم شکست سنگینی را در نقش جهان متحمل شد.
شاگردان مجتبی حسینی پنج مرتبه دروازه‌شان را باز شده دیدند اما بعد از بازی سرمربی پیکان نسبت به اتفاقات این مسابقه واکنش بسیار تندی از خود نشان داد: «به نظرم بازی 42 دقیقه بود. تیم بزرگ سپاهان با این تشکیلات و با این مربی نیاز به کمک از جانب داور نداشت. اتفاقات عجیب و غریبی افتاد که برای فوتبال خجالت‌آور و شرم‌آور بود. اینکه یک صحنه معمولی را روی نقطه پنالتی بگذارید. من فیلم بازی را زوم کردم و دیدم. هیچ لمسی از جانب بازیکن ما نبود. بلافاصله صحنه شدیدتر از آن را برای ما خطا نگرفت. تمیروف با زرنگی فرشاد احمدزاده اخراج شد. دستش درد نکند و دمش گرم! زرنگی کرد، کمک داور هم با او همراه شد و بازیکن ما را به راحتی اخراج کردند. بلافاصله هم در این درگیری‌ها روی ضدحمله گل زدند. فکر می‌کنم در همان نیمه اول بازی تمام شد. اگر واقعا از این برد و نتیجه لذت بردند مبارک‌شان باشد. این روند و این روش به هیچ جا نمی‌رسد. اگر پولدارتر شدید یک استادیوم بهتر بسازید، بروید دوست گواردیولا را هم برای تیم‌تان بیاورید اما جوانمردانه و فوتبالی بازی کنید. این باشگاه آنقدر ثروت و بازیکن دارد که نیازی به این حمایت‌ها نداشته باشد.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی