صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و بیست و پنج - ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و بیست و پنج - ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

خبر

مدافع تیم ملی و رد دو پیشنهاد ایرانی
کنعانی می‌خواهد لژیونر بماند

حسین کنعانی‌زادگان، مدافع میانی و ملی‌پوش ایران بعد از دو فصل حضور در لیگ ستارگان قطر و تجربه بازی در الاهلی، اکنون به‌عنوان بازیکن آزاد احتمالاً بار دیگر کار خود را به‌عنوان لژیونر ادامه دهد. کنعانی‌زادگان که بعد از پایان همکاری با الاهلی قطر بحث بازگشت او به لیگ برتر ایران داغ شده و از دو تیم متمول نیز پیشنهاد مناسبی دریافت کرده، قصد دارد همچنان به‌عنوان لژیونر کار را دنبال کند. مدیربرنامه این بازیکن از دریافت سه پیشنهاد از لیگ امارات، قطر و عربستان خبر داده است و باید دید در چنین شرایطی او چه تصمیمی برای فصل آینده‌اش خواهد گرفت. با توجه به در پیش بودن جام ملت‌های آسیا، این مدافع ملی‌پوش به‌دنبال تصمیمی است که شرایط حضورش در این رقابت‌ها و موفقیت به همراه شاگردان امیر قلعه‌نویی را افزایش دهد.
 
 
اوساسونا یک فوتسالیست ایرانی خرید
درخشانی در مسیر نکو و شجاعی

پس از نمایش درخشانی که حسین طیبی در پالما داشت و سپس مسلم اولادقباد به این تیم اضافه شد و سعید احمدعباسی نیز به والدپنیاس اسپانیا پیوست، برای فصل ۲۴-۲۰۲۳ نیز دو ملی‌پوش دیگر فوتسال ایران در رقابت‌های لیگا ناسیونال به میدان خواهند رفت. اخیراً سالار آقاپور، ستاره جوان تیم ملی فوتسال که در فصل اخیر نقش مهمی در قهرمانی مس سونگون داشت، با پالما قرارداد امضا کرد و گفته می‌شود بزودی هم محمدحسین درخشانی راه او را در پیش می‌گیرد و به اسپانیا می‌رود.
درخشانی مذاکرات و توافق نهایی را با باشگاه اوساسونا ماگنا انجام داده و طرفین در همه شرایط به جمع‌بندی با یکدیگر رسیده‌اند ولی تا این لحظه قراردادی به طور قطعی اعلام نشده و رسانه این باشگاه نیز خبر این انتقال را رسمی نکرده است. اوساسونا که در گذشته مسعود شجاعی و جواد نکونام را به‌عنوان ستاره‌های سابق و کاپیتان‌های تیم ملی فوتبال ایران در اختیار داشت و در حضور این دو بازیکن روزهای خوبی سپری کرده بود، حالا قرار است یک فوتسالیست ایرانی هم به خدمت بگیرد. تیم فوتسال اوساسونا ماگنا در فصل اخیر لیگا ناسیونال اسپانیا در جایگاه چهاردهم قرار گرفت و خوش‌شانس بود که با تفاضل گل بهتر نسبت به تیم آنتکوئرا به دسته پایین‌تر سقوط نکرد.
 
 
انصاری‌فرد به لیگ یونان برمی‌گردد؟
دستمزد 20 میلیاردی مانع بازگشت کریم

کریم انصاری‌فرد پس از یک فصل بازی در تیم قبرسی اومونیا تصمیم دارد به سوپرلیگ یونان بازگردد. او که سابقه بازی در تیم‌های یونانی پانیونیوس، المپیاکوس و آ.ا.ک را دارد امیدوار است بتواند دوباره در سوپرلیگ این کشور بازی کند. بزرگترین مشکل در انتقال دوباره کریم به سوپرلیگ یونان دستمزد این مهاجم است. انصاری‌فرد در 33 سالگی باتجربه‌تر از همیشه است اما کمتر تیمی در یونان وجود دارد که بتواند دستمزد 400 هزار یورویی برای یک فصل به او پرداخت کند. دو تیم پائوک و پاناتینایکوس می‌توانند به این مهاجم پیشنهادهایی بدهند.
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی