خبر

دعوت ۲۵ فرنگی‌کار به تیم ملی
شاگردان رنگرز آخر ماه در اردو
چهارمین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان روزهای۳۱ خرداد تا ۱۱ تیر برگزار می‌شود. حسن رنگرز برای این اردو 25 نفر را دعوت کرده است. این اردوی مهمی برای کشتی فرنگی است و از این اردو باید تکلیف 6 وزن دیگر برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان مشخص شود. تا پیش از این تکلیف 4 وزن یعنی محمد رضا گرایی، محمد علی گرایی، محمد هادی ساروی و امین میرزازاده برای حضور در قهرمانی جهان مشخص شده بود.

آغاز اردوی تیم ملی بوکس با ۱۵ مشتزن
شکست خورده‌ها در اردو
دور جدید اردوی تیم ملی بوکس بزرگسالان ایران با حضور ۱۵ مشتزن آغاز می‌شود. مرحله جدید تمرینات تیم ملی بوکس بزرگسالان از  دیروز (یکشنبه) ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ با حضور ۱۵ بوکسور در سالن حاج احمد ناطق نوری آغاز شد و تا روز هشتم تیر ادامه دارد. این تیم بعد از نتایج ضعیفی که در قهرمانی جهان کسب کرده بود، اردو نداشت و حالا برای حضور در بازی‌های آسیایی آماده می‌شود. مهدی امیری، رامین بابالو، مهدی پرویزی، حسین جدی، علی حبیبی‌نژاد، آرشام حسنی، سالار رادمرد، ایمان رمضان‌پور، مهدی سرباز، سیدمحمدعلی سیدصدری، دانیال شه‌بخش، پوریا عبدالمالکی، میثم قشلاقی، مسلم مقصودی و سیدشاهین موسوی، نفرات دعوت شده به اردو هستند. سرمربیگری این تیم برعهده حسینقلی نهرودی است. بازی‌های آسیایی که حکم کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ را دارد و مسابقات قهرمانی آسیا از مهم‌ترین رویدادهای پیش روی بوکس ایران در سال جاری است.

اختلاف نظر وزارت ورزش و فدراسیون بدنسازی
ثبت نام غیرقانونی برای دوره‌های آموزشی
بر خلاف دستور کتبی وزارت ورزش و جوانان به رئیس فدراسیون بدنسازی مبنی بر ممنوعیت برگزاری دوره‌های آموزشی تا تعیین تکلیف دوره‌های سال گذشته، اما مسئولان این فدراسیون بدون توجه به دستور مقام مافوق همچنان بدون وقفه دوره‌های آموزشی خود را برگزار می‌کنند. در پی حواشی مربوط به برگزاری دوره‌های آموزشی فدراسیون بدنسازی، فرامرز کیانی‌زاده، مدیرکل دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان، ۲۰ اردیبهشت در نامه‌ای به عبدالمهدی نصیرزاده، رئیس فدراسیون بدنسازی، برگزاری هر گونه دوره آموزشی جدید از سوی این فدراسیون تا زمان بررسی دقیق و تعیین تکلیف دوره‌های سال گذشته را ممنوع اعلام کرده بود. با وجود دستور وزارت ورزش و جوانان در ممنوعیت برگزاری دوره‌های فدراسیون بدنسازی، در حال حاضر ثبت نام از متقاضیان برای حضور در ۱۸ دوره آموزشی این فدراسیون روی سایت فدراسیون بدنسازی قرار دارد! پس از روی کار آمدن عبدالمهدی نصیرزاده در فدراسیون بدنسازی، برگزاری دوره‌های آموزشی با دریافت مبالغ مختلف از متقاضیان تحت عنوان داخلی و بین‌المللی رشد بسیار زیادی داشته است.

جستجو
آرشیو تاریخی