صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و بیست و چهار - ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و بیست و چهار - ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۴

خبر و مصاحبه

تغییرات جزئی در هیأت مدیره
جدایی مظلومی و مؤمنی و ورود حیدرزاده و خانی
یکی از موضوعاتی که در جلسه مجمع استقلال مطرح شد بحث تغییر و ترمیم اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال بود. به این ترتیب پرویز مظلومی و محمد مؤمنی از جمع اعضای هیأت مدیره خارج شده و حیدرزاده و خانی به‌عنوان عضو مالی و عضو کمیته حسابرسی منصوب شدند.
موضوع دیگر مطروحه در مجمع درخصوص هیأت نظارت بر عملکرد مالی و مدیریتی شرکت فرهنگی ورزشی استقلال بود. کمیته نظارتی در راستای بررسی عملکرد مالی و قراردادها و تبلیغات محیطی و... تشکیل خواهد شد که فقط در راستای حمایت خواهد بود. این کمیته نظارت دخالتی در امور نخواهد داشت و فقط بررسی می‌کند تا همه چیز در چهارچوب قوانین و مقررات باشد.
 
 مالکیت واگذار می‌شود؟
اما بحث دیگری که در مجمع استقلال مورد ارزیابی قرار گرفته، موضوع واگذاری این باشگاه است. در جلسه دیروز قربان‌زاده با حکمی که به وی داده شد به‌عنوان رئیس مجمع حضور داشت و نمایندگانی از وزارت ورزش نیز به‌عنوان عضو مجمع در این جلسه شرکت کردند. در این جلسه قرار شده مالکیت واگذار شود، اما هنوز تصویب نشده است. نکته پراهمیت این است که رئیس سازمان خصوصی‌‌سازی(قربان‌زاده) در شرایط کنونی رئیس مجمع است.
 
فلاح: اختلافی میان وزارت ورزش و اقتصاد نیست
فلاح، مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان درباره برخی اختلاف‌ها که حتی محسن معتمد کیا نیز به آن اشاره کرده، این توضیحات را می‌دهد: «برخی اختلاف‌‌ها راهبردی است که وجود ندارد. اختلاف صرفاً درمورد موضوعاتی بوده که ما با هم تعامل بیشتری داشته باشیم تا اگر قرار است افرادی را انتخاب کنیم، واقعاً شایسته باشند. همیشه تعامل وجود داشته و جلسات مختلفی برگزار شد. به طور کلی اما چالش و اختلافی وجود ندارد. من چنین موضوعاتی را قبول ندارم، قطعاً اگر توئیتی زده شده من ندیده‌ام. هیچ اختلافی وجود نداشته که بخواهد رفع شود. در تمام زمینه‌ها اختلاف وجود دارد و با تعامل باید به نقطه نظر مشترک رسید. ما امروز به این نقطه مشترک رسیدیم و دو عضو جدید را انتخاب کردیم.»
 
 کریمی سرپرست ماند
یکی از مهم‌ترین مباحثی که در جلسه روز گذشته به تصویب رسید اینکه حجت کریمی به‌عنوان سرپرست موقت به کارش در استقلال ادامه دهد. این خبر در حالی از مجمع استقلال بیرون آمد که قرار بود برای استقلال مدیرعامل قطعی برگزیده شود تا این باشگاه مسئول اول خود را بشناسد اما تصمیمی اتخاذ شده که نشان می‌دهد هنوز مسئولان درباره اینکه چه شخصی به‌عنوان مدیرعامل برگزیده شود، به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌اند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی