صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و بیست و چهار - ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و بیست و چهار - ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۴

سیاست نقل و انتقالاتی کریمی در باشگاه استقلال

با مربی خارجی مذاکره می‌کند اما مربی ایرانی می‌خواهد!

صبح دیروز مجمع باشگاه استقلال برگزار شد و دو عضو جدید هیأت مدیره به این باشگاه افزوده شدند و قرار است آخر خرداد ماه نیز یک عضو دیگر به باشگاه استقلال بیاید. با توجه به برگزاری جلسه صبح دیروز می‌توان نتیجه گرفت که کریمی فعلاً زمامدار امور باشگاه استقلال است.
همین بهانه‌ای شد تا درباره استخدام سرمربی خارجی در استقلال از سرپرست موقت این باشگاه سؤال کنیم.
کریمی درباره جدایی دو عضو هیأت مدیره‌ استقلال گفت:«ابتدا باید بابت تمام زحمات دو عضو هیأت مدیره که در این 2 سال کنار ما بودند، از آنها تقدیر کنم و به اعضای جدید هیأت مدیره هم خیرمقدم می‌گویم.»
سرپرست باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا از جدایی محمد مؤمنی و پرویز مظلومی خبر داشت، پاسخ داد: ما کارمان را قرار بود انجام بدهیم.
کریمی در خصوص اینکه آیا این تغییرات تأثیری در انتخاب سرمربی آبی‌پوشان دارد، گفت:«خیر، هیچ تأثیری ندارد. اگر ما هم نبودیم باید همین روال برای انتخاب سرمربی طی می‌شد. اکنون نیز در حال بررسی تمام گزینه‌ها هستیم. هم وضعیت ایرانی‌ها را بررسی می‌کنیم و هم خارجی‌هایی که اعلام کردند. باید تأکید کنم تمام این اسامی درست است و در حال بررسی هستیم. هیچ مربی دور و نزدیک نشده است و در حال بررسی هستیم. ما بیشتر دوست داریم مربی ایرانی را به خدمت بگیریم.»
آیا قرار است خوان لوپز کارو برای مذاکره با باشگاه استقلال به ایران بیاید؟ کریمی پاسخ این سؤال را هم داد:«پیش از این هم اعلام کردیم هر مربی خارجی که قرار است گزینه سرمربیگری ایران باشد، به ایران بیاید و مدیر و باشگاه را ببیند که به چه صورت است. اشتباه است که ما یک ماه برای مذاکره به کشورهای حاشیه خلیج فارس برویم. استقلال باشگاه بزرگی است و تا زمانی که مربی خارجی این باشگاه را نبیند، درست نیست. باید به ایران بیاید و امکانات ما را ببیند‌. نهایت اگر شد قرارداد ببندد.»
کریمی نسبت به بی‌میلی باشگاه استقلال به تمدید قرارداد ساپینتو این واکنش را نشان داده است:« به ادامه همکاری تمایل داشتیم. روز آخر هم قرارداد را برایش ارسال کردیم. همان روز جواب داد و خداحافظی کرد. 750 هزاردلار هم برایش فرستادیم که قبول نکرد.»
فارغ از مباحثی که همچنان درباره ساپینتو مطرح است باید دید مدیران باشگاه استقلال درنهایت برای نیمکت استقلال چه تصمیمی اتخاذ خواهند کرد؟! آیا مربی ایرانی گزینه خواهد شد یا مربی خارجی؟!

جستجو
آرشیو تاریخی