صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و بیست و چهار - ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و بیست و چهار - ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

مدیریت در سونگون دردسر شد

مخالفت شرکت مس با سرمربیگری خطیبی در کرمان

رسول خطیبی که تجربه مربیگری در تراکتور، آلومینیوم اراک، گسترش فولاد، ماشین‌سازی تبریز و... را دارد و طی یک سال اخیر به‌عنوان مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان فعالیت داشته و همراه این تیم به قهرمانی در لیگ برتر فوتسال دست پیدا کرده و صعود از لیگ دو فوتبال به لیگ یک را در کارنامه‌اش به ثبت رسانده، یکی از گزینه‌های مدنظر مس کرمان بود که حالا از دستور کار این باشگاه خارج شده است.
باشگاه مس کرمان امیدوار بود با توجه به اینکه رسول خطیبی سه صعود به لیگ برتر همراه با تیم‌های مختلف (آلومینیوم اراک، ماشین‌سازی و گسترش فولاد) را تجربه کرده، بتواند مجدداً به سطح اول فوتبال ایران برگردد که این همکاری به طور قطعی اتفاق نخواهد افتاد.
خطیبی گزینه اول مس کرمان برای هدایت این تیم بود و حتی گفته شد توافق بین طرفین صورت گرفته، اما ظاهراً مدیریت او در باشگاه مس سونگون مانع از این انتقال به یک باشگاه دیگر مسی خواهد شد. محمود محمودی‌نیا، مدیر تیم فوتبال مس کرمان در این باره می‌گوید: «به‌دلیل مخالفت شرکت ملی صنایع مس ایران امکان همکاری با آقای رسول خطیبی فراهم نشد، چراکه ایشان به‌عنوان مدیرعامل باشگاه مس سونگون در بخش دیگری از ورزش شرکت ملی صنایع مس ایران مشغول فعالیت بودند و شرکت مس صلاح را در این موضوع تشخیص نداد که آقای خطیبی به‌عنوان سرمربی به مس کرمان منتقل شود و از همین رو ایشان از بین گزینه‌های باشگاه مس کرمان خارج شدند.»
او با اشاره به انتخاب گزینه‌های بومی برای هدایت تیم فوتبال مس کرمان این‌طور می‌گوید: «ما به پتانسیل مربیان بومی و استان کرمان اعتقاد کامل داریم و جای بحثی در توانمندی این عزیزان نیست، اما با توجه به شرایط کنونی و فضای حاکم بر تیم فوتبال مس کرمان و همچنین حساسیت کار در فصل پیش رو، انتخاب گزینه بومی برای هدایت تیم مس کرمان نیز در دستور کار نیست و سرمربی این فصل مس کرمان گزینه‌ای غیر بومی خواهد بود. تلاش حداکثری از سوی مدیریت باشگاه مس کرمان وجود دارد تا سرمربی این فصل تیم مس کرمان هرچه سریع‌تر انتخاب و معرفی شود و کار مذاکره برای بهترین انتخاب نیز با دقت تمام در حال انجام است تا با بررسی همه جوانب انتخاب نهایی صورت گیرد. در حال حاضر سعی بر این است که تا آخر هفته پیش رو کار معرفی سرمربی مس کرمان قطعی شود تا به‌صورت رسمی آن را به هواداران عزیز معرفی کنیم.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی