صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و بیست و سه - ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و بیست و سه - ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۷

خبر

جام جهانی سنگنوردی ایتالیا
نتایج ضعیف برای نمایندگان ایران
سومین مرحله از جام‌های جهانی سنگنوردی ماده بولدرینگ در شهر بریکسن ایتالیا برگزار شد. در این مرحله چهار سنگنورد مرد و زن ایران با حریفان به رقابت پرداختند که به عناوینی بهتر از بیست و یکمی و چهل و سومی دست پیدا نکردند. در هر دو بخش مردان و زنان بولدرینگ تیم ایران دو نماینده داشت که در پایان مسابقات بانوان الناز رکابی در جایگاه 41 ایستاد و راحیل رمضانی هفتاد و یکم شد! در این بخش 79 ورزشکار حضور داشتند.
در مسابقات مردان هم که با حضور 91 سنگنورد برگزار شد، علی برات‌زاده در رده 21 قرار گرفت و رادین فروغیان در رده 43 ایستاد.
 

ناکامی ۲ رکابزن شاخص ایران در قهرمانی آسیا
مسابقات دوچرخه‌سواری جاده قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ به میزبانی تایلند در حال برگزاری است. در چهارمین روز مسابقات، رقابت تایم تریل انفرادی رده بزرگسالان برگزار شد و رکابزنان ایران باز هم موفق به کسب مدال نشدند. سمیه یزدانی رکابزن شاخص ایران در تایم تریل انفرادی زنان مسابقه را تمام نکرد و از سوی فدراسیون اعلام شد که دوچرخه‌اش پنچر شده است!
حسین عسگری رکابزن ۴۸ ساله و باتجربه ایران هم در تایم تریل انفرادی مردان شانزدهم شد. در سه روز گذشته مسابقات، ایران در هر سه ماده تایم‌ تریل تیمی میکس، تایم‌ تریل انفرادی جوانان مردان و زنان هفتم شد و در تایم تریل انفرادی زیر ۲۳ سال مردان هم در رده دوازدهم قرار گرفت.
 
اشتباهات عجیب در بانکوک
دوچرخه‌سواری ایران در مسابقات جاده قهرمانی آسیا با دو اشتباه عجیب روبه‌رو شده است.
در رقابت تایم تریل تیمی، لباس آیدین علیاری یکی از رکابزنان مرد ایران با بقیه نفرات هم‌شکل نبوده است از این‌رو ایران ۲۵۰ فرانک سوییس جریمه شده است. در رقابت تایم تریل انفرادی مردان هم حسین عسگری چند دقیقه دیر در خط شروع مسابقه قرار گرفت و در نهایت هم شانزدهم شد.
انجام این اشتباهات در مسابقاتی چون قهرمانی آسیا جای تعجب دارد و نیازمند توضیحات کادرفنی و سرپرستی تیم ملی است.


قهرمانان پارکور کیش گیمز معرفی شدند
در یکی از هیجان‌انگیزترین مسابقات نخستین دوره بازی‌های ساحلی کیش، فینال رقابت‌های پارکور کیش گیمز ۲۰۲۳ در دو بخش دختران و پسران برگزار شد. رقابت‌های پارکور رویداد ملی کیش‌گیمز ۲۰۲۳ با حضور ۶۵ پارکورکار سرعت و فری‌استایل از ۱۷ استان کشور برگزار شد. در بخش سرعت دختران، صبا برازنده از فارس قهرمان شد، مهدیه رعیت‌پور از مازندران مقام دوم را کسب کرد و مبینا نظری از فارس به مدال برنز رسید. در بخش سرعت پسران محمد عباسی از فارس مقام نخست را از آن خود کرد و علی شرفی و محمدجواد میرقلمی از خراسان رضوی نیز به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را بدست آوردند. در بخش فری‌استایل دختران، حنانه احمدی ابراهیمی و مهلا آبدنگچی از مازندران صاحب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی شدند و صبا برازنده از فارس عنوان سومی را کسب کرد.
در بخش فری‌استایل پسران نیز امیرمهدی صابری از کرمان طلایی شد، محمد اکبری از قم مدال نقره را از آن خود کرد و مهدی اکبری از قم مدال برنز را به گردن آویخت.

 

جستجو
آرشیو تاریخی