خبر

برای حضور روس‌ها در المپیک پاریس برگزار شد
دیدار ماکرون و باخ در کاخ الیزه
رئیس‌جمهوری فرانسه و رئیس کمیته بین‌المللی المپیک در مورد پذیرش روس‌ها در المپیک پاریس گفت و گو کردند. امانوئل ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه در کاخ الیزه از رئیس IOC استقبال کرد. این دو در مورد بازی‌های المپیک آتی در پاریس و همچنین موضوع پذیرش ورزشکاران روسیه و بلاروس در مسابقات بین‌المللی گفت و گو کردند. ماکرون و باخ ابتدا در مورد آماده‌سازی بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس صحبت کردند که بسیار خوب پیش می‌رود. باخ و ماکرون همچنین حمایت کامل خود را از کمیته برگزاری بازی‌ها و تونی استنگو، رئیس این کمیته که در جلسه حضور داشت، ابراز کردند.
باخ همچنین از ماکرون به خاطر بیانیه اخیر در اجلاس هیروشیما در مورد استقلال ورزش و شرایط شرکت ورزشکاران روسیه و بلاروس در مسابقات بین‌المللی بر اساس توصیه‌های IOC تشکر کرد. طرفین تأیید کردند که تصمیم‌گیری برای حضور این ورزشکاران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ در زمان مقتضی توسط IOC اتخاذ خواهد شد و در این زمینه نیز دو طرف به همکاری ادامه می‌دهند. اولگ ماتیتسین، وزیر ورزش روسیه گفت که تصمیم برای شرکت ورزشکاران این کشور در المپیک تا دو ماه دیگر گرفته می‌شود. بازی‌های المپیک پاریس از ۲۶ جولای تا ۱۱ آگوست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود و طی چند ماه اخیر چالش بسیاری برای حضور ورزشکاران روسیه و بلاروس در این رویداد وجود داشته است.


هندبال باشگاه‌های  آسیا – اصفهان
شاملی باخت و هشتم شد
تیم نیروی زمینی شاملی با پذیرش شکست مقابل نماینده عمان در رده هشتم ایستاد. تیم هندبال نیروی زمینی شاملی کازرون در دیدار پایانی خود از مسابقات جام باشگاه‌های مردان آسیا در اصفهان برای کسب رتبه هفتمی مقابل نماینده عمان قرار گرفت که شاگردان ظهرابی با حساب ۲۹ بر ۳۰ مقابل عمان شکست خوردند و هشتم شدند.
شاملی کازرون در مرحله گروهی با سه شکست و دو پیروزی در رده چهارم گروه قرار گرفت و از صعود به نیمه نهایی بازمانده بود که در نهایت با پذیرش شکست مقابل عمان هشتم شد.
بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا به میزبانی اصفهان از ۱۱ خرداد آغاز شد و تا ۲۰ خرداد ادامه دارد. در این‌ مسابقات ۱۱ تیم در دو گروه رقابت کردند. ایران در این‌ مسابقات دو نماینده داشت که هیچ کدام به نیمه نهایی نرسیدند.

جستجو
آرشیو تاریخی