خبر

اعزام آزادکاران نوجوان به قرقیزستان
تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشورمان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا دیروز راهی قرقیزستان شد. رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی آسیا روزهای 23 و 24 خرداد ماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار می‌شود. اهورا خاطری در وزن 45 کیلوگرم، سام سیار در وزن 48 کیلوگرم، امیرمحمد نوازی در وزن 51 کیلوگرم، امیررضا تیموری‌زاد در وزن 55 کیلوگرم، سجاد پیردایه در وزن 60 کیلوگرم، سینا خلیلی در وزن 65 کیلوگرم، ابوالفضل حسینی در وزن71 کیلوگرم، ابوالفضل رحمانی در وزن 80 کیلوگرم، توحید نوری در وزن 92 کیلوگرم، ابوالفضل محمدنژاد در وزن 110 کیلوگرم نفراتی هستند که با هدایت فنی بهنام احسان‌پور عازم این دوره از مسابقات می‌شوند.
 

آغاز اردوی مشترک جودوی ایران و عراق از یکشنبه
تیم‌های ملی جودوی ایران و عراق از روز یکشنبه ۲۱ خردادماه در سالن جودوی ورزشگاه آزادی اردوی مشترکی را که از قبل برنامه‌ریزی شده بود آغاز می‌کنند.
تیم ملی جودوی عراق برای حضور در اردوی تمرینی مشترک با جودوکاهای کشورمان، قرار است در دو مرحله اردو به میزبانی تهران و خراسان رضوی حضور داشته باشد. مهدی فتحی‌پور، قاسم‌ باغچقی، ابوالفضل محمودی، امیرعباس موحد، حمیدرضا پاپی، پوریا شکری، سبحان قمی، سامان منصوری‌نژاد، نیما خدابنده، امیرحسین ولی‌زاده، الیاس پرهیزگار، حسین بخشی، علی قلی‌پور، محمدجواد محبی، جواد سخندان، محمد سروش‌جانی و علیرضا شیری نفرات دعوت‌شده به اردوی تیم ملی جودو هستند. حسین قمی به‌عنوان سرمربی تیم ملی ایران هدایت این تیم را برعهده دارد. تیم ملی جودوی عراق برای حضور در اردوی مشترک با ملی‌پوشان کشورمان، دیروز به تهران آمد.
 

حذف کمانداران میکس از کاپ آسیا
پس از موفقیت تعدادی از ملی‌پوشان تیروکمان ایران در دو بخش ریکرو و کامپوند انفرادی، کمانداران تیم میکس ریکرو و کامپوند ایران با شکست مقابل رقبای خود از صعود به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات میکس کاپ آسیایی سنگاپور بازماندند. مسابقات میکس مرحله سوم کاپ آسیایی سنگاپور روز گذشته برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند. تیم میکس ریکرو کشورمان با ترکیب محمدحسین گلشنی و مهتا عبداللهی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۶ بر صفر مقابل فیلیپین به پیروزی رسید. تیم ایران در یک چهارم نهایی با نتیجه
 ۵ بر ۴ مقابل چین شکست خورد و از صعود به نیمه‌نهایی بازماند. تیم میکس کامپوند کشورمان با ترکیب محمدصالح پالیزبان و گیسا بایبوردی در دور نخست مسابقات حذفی با نتیجه ۱۵۳ بر ۱۴۱ مقابل امارات به پیروزی رسید. تیم ایران در یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۵۵ بر ۱۵۴ مقابل سنگاپور شکست خورد و از صعود به جمع ۴ تیم برتر مسابقات بازماند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی