خبر

دومین محک جدی هو کره‌ای درسنگاپور
تیم‌ملی تیروکمان ایران پس از بهبود وضعیت مالی فدراسیون و حضور در کاپ جهانی چین حال قرار است در کاپ آسیایی سنگاپور شرکت کند تا سرمربی کره‌ای (هونگ سو هو) قبل از حضور در بازی‌های آسیایی، دومین محک جدی خود را ببیند. پس از لغو چندین اعزام خارجی به‌دلیل بی‌پولی فدراسیون تیروکمان، در نهایت این تیم اواخر اردیبهشت سال‌جاری در مسابقات مرحله دوم کاپ جهانی تیروکمان در چین شرکت کرد و حال نوبت به حضور در مرحله سوم مسابقات کاپ آسیایی رسیده و تیم‌ملی تیروکمان امروز راهی سنگاپور می‌شود. مسابقات مرحله سوم کاپ آسیایی از ۱۵ تا ۲۰ خردادماه در سنگاپور برگزار می‌شود و تیم‌ملی ایران در ماده ریکرومردان با حضور رضا شبانی، محمد حسین گلشنی، نیما نادری و در ماده ریکرو بانوان با حضور یسنا پورماهانی، مهتا عبداللهی و مبینا فلاح در این مسابقات شرکت می‌کند. در ماده کامپوند مردان نیز محمد صالح پالیزبان، آرمین پاکزاد، میلاد رشیدی نفرات تیم ملی را تشکیل می‌دهند و در کامپوند بانوان گیسا بایبوردی تنها نماینده ایران است. سرمربی تیم‌ملی در این مسابقات نیزهونگ سونگ هو و مجید قیدی و مهسا بدخشان مربیان ایران هستند.
 

حضور رنگرز در اردوی فرنگی کاران نوجوان
حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان حضور یافت. رنگرز چند روز پیش از اعزام تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان به رقابت‌های قهرمانی آسیا در قرقیزستان در جمع کشتی گیران و اعضای کادر فنی این تیم حضور یافت. سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان طی صحبت‌هایی برای کشتی گیران نوجوان، ضمن آرزوی موفقیت برای آنها در مسابقات پیش رو، صحبت‌هایی را نیز به منظور ایجاد انگیزه و همچنین انتقال تجربیات برای آینده سازان کشتی فرنگی کشور داشت. مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا روزهای شنبه و یکشنبه 21 و 22 خردادماه در شهر بیشکک برگزار می‌شود و تیم کشتی فرنگی کشورمان، در چند روز آینده برای حضور در این مسابقات راهی کشور قرقیزستان می‌شود.
 

صداقت نایب قهرمان کراسفیت آسیا شد
مرتضی صداقت ملی پوش کراسفیت‌کار ایران موفق شد دررقابت‌های قهرمانی آسیا صاحب عنوان نایب قهرمانی شود. مرتضی صداقت ستاره کراسفیت ایران در نبرد ۳۰ کراسفیت کار برتر آسیا و روسیه پس از ورزشکار روس به‌عنوان نایب قهرمانی رسید. صداقت طی سه روز مسابقه در هفت واد با مجموع امتیازاتی که کسب کرد به جایگاه دوم رسید و افتخاری بزرگ کسب کرد. رقابت‌های قهرمانی آسیا با حضور سی کراسفیت کار برتر قاره کهن و روسیه در بوسان کره جنوبی برگزار شد و نماینده ایران با شایستگی عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد. ملی پوش کراسفیت ایران، فاصله اندکی با نفر اول داشت و بخت نخست قهرمانی بود اما در روز آخر رقابت‌ها با کمترین اختلاف ممکن به رتبه دوم اکتفا کرد.

 

 

جستجو
آرشیو تاریخی