صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و نوزده - ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و نوزده - ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۳

خبر

توافق محمود فکری با هوادار
باشگاه هوادار با محمود فکری برای سرمربیگری این تیم به توافق رسید. این مربی طی یکی دو روز آینده رسماً قرارداد خود را با این باشگاه امضا خواهد کرد. فکری فصل گذشته در سایپا حضور داشت، ولی در میانه فصل از این تیم جدا شد. هدایت هوادار فصل گذشته در اختیار ساکت الهامی بود و در رده دهم ایستاد. هنوز مشخص نیست که الهامی فصل آینده سرمربی چه تیمی خواهد شد. فکری آخرین بار مربیگری در لیگ برتر را با حضور روی نیمکت نفت مسجدسلیمان تجربه کرد. او فصل گذشته در مقطعی هدایت این تیم خوزستانی را به عهده داشت که نتوانست نتایج خوبی بگیرد.


بدرقه تیم نوجوانان به سوی تایلند
مراسم بدرقه تیم ملی نوجوانان با حضور چهره‌های شاخص و سرمربی تیم‌های ملی بزرگسالان و امید ایران برگزار شد. مسابقات جام ملت‌های زیر ۱۷ سال آسیا از ۲۵ خرداد آغاز می‌شود و تیم نوجوانان ایران از بامداد پانزدهم خرداد ایران را به مقصد تایلند، محل برگزاری مسابقات، جهت برگزاری کمپ ۱۰ روزه تا آغاز رسمی رقابت‌ها ترک کرد. در آخرین تمرین تیم ملی نوجوانان مدیران فدراسیون، اعضای کادر فنی تیم‌های ملی بزرگسالان و امید و چهره‌هایی مثل حمید استیلی و علی سامره حضور داشتند.
حسین عبدی 23 بازیکن را برای این مسابقات دعوت کرده که به شرح زیر است:
دروازه‌بان‌ها: آرشا شکوری، محمدحسین شریفی، فرزاد رحیمی
مدافعان: عرفان درویش‌عالی، حسام نفری، ابوالفضل موردی، حمیدرضا شمسی، نیما اندرز، یعقوب براجعه، ابوالفضل ذلیخایی، علیرضا همائی‌فرد
هافبک‌ها: امیرمحمد رزاقی‌نیا، ضرغام سعداوی، سمیر حبوباتی، ابوالفضل زمانی، اسماعیل قلی‌زاده، ماهان صادقی، محمد عسگری، علیرضا شریفی، مهدی جنادله
مهاجمان: کسری طاهری، رضا غندی‌پور، سید فرجاد فیاض.


امیدواری عبدی به حضور نوجوانان در نیمه‌نهایی آسیا
حسین عبدی، سرمربی تیم نوجوانان در حاشیه مراسم بدرقه این تیم گفت: «ما زودتر به تایلند می‌رویم که با آب و هوا خودمان را تطابق بدهیم و چهار یا پنج روزی هم ریکاوری کنیم که در نهایت برای بازی‌های اصلی خودمان را آماده کنیم. امیدوارم بتوانیم با نتایج خوب به کشور بازگردیم و دل مردم ایران را شاد کنیم.»
او درباره شانس موفقیت تیمش گفت: «این تیم توانایی رسیدن به جمع چهار تیم برتر نوجوانان جهان را دارد. وقتی بدون بازی تدارکاتی و در یک شرایط نامتعارف مقابل عربستان سعودی برنده می‌شویم، تیمی که میلیون‌ها دلار برایش هزینه شده و دائماً در اردوست و با تمام کشورهای دنیا بازی کرده، معلوم است پتانسیل فوق‌العاده‌ای دارد. بنابراین این تیم باید حمایت شود تا به جمع چهار تیم برتر برسیم. با حمایت‌های فدراسیون و شما دوستان و در اختیار داشتن امکانات پایه‌ای فوتبال مثل زمین، شرایط اردویی و بازی تدارکاتی به هر چه که می‌خواهیم، می‌رسیم. فقط این را بگویم که تمام تلاش‌مان را کردیم و همه دوستان زحمات خودشان را کشیدند. اگر مسائل فوتبالی مثل پنالتی، اخراج علیه ما و ... رخ ندهد، موفق خواهیم شد. امیدواریم به‌عنوان تیم اول از گروه‌مان بالا برویم و به قهرمانی آسیا برسیم.»
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی