پدر مسی با لاپورتا ملاقات کرد

بازگشت مسی به بارسلونا

لیونل مسی در آستانه بازگشت به بارسا است و این می‌تواند مهم‌ترین خبر تابستان امسال باشد. در حالی که در این هفته مشخص شد کریم بنزما، ستاره چند فصل گذشته رئال مادرید این باشگاه را ترک می‌کند و به احتمال زیاد در لیگ عربستان بازی خواهد کرد، دیروز از بارسلون خبر رسید که دنیا فعلاً برای بارسایی‌ها قشنگ‌تر خواهد بود.
روز گذشته خورخه مسی، پدر لیونل مسی که نقش وکیل و نماینده او در نقل و انتقالات را بر عهده دارد در بارسلون دیده شد؛ در حال مذاکره با لاپورتا، مدیرعامل بارسلونا.
پدر مسی که پیش‌تر در ریاض عربستان هم دیده شد، ظاهراً با بازگشت پسرش به بارسا موافق است. چون دیروز بعد از جلسه با لاپورتا به خبرنگاران گفت: «هنوز چیزی در این باره نمی‌دانیم که او به بارسا برمی‌گردد یا نه. لئو عاشق این است که برگردد. گزینه اول او این است که برگردد. من هم عاشق این هستم که او را در بارسا ببینم. الان چیزی نمی‌دانیم. تا ببینیم چه می‌شود. بزودی تصمیم می‌گیریم. خیلی چیزها هست که باید درباره‌اش حرف بزنیم.»
با این همه به نظر می‌رسد باید بازگشت به بارسا را حتمی دانست. ظاهراً لالیگا حاضر است کوتاه بیاید و مسی را دوباره در لیگش داشته باشد.
 
جستجو
آرشیو تاریخی