صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و نوزده - ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و نوزده - ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

خبر

اقدام انسان‌دوستانه گل‌محمدی
یحیی گل‌محمدی روز شنبه در اقدامی انسان‌دوستانه و قابل تحسین به آسایشگاه کهریزک واقع در محمدشهر کرج رفت و با معلولان این آسایشگاه دیدار کرد.گل‌محمدی در این دیدار جام قهرمانی لیگ بیست و دوم را همراه خود به آسایشگاه برد و به صورت ویژه به دیدار مصطفی، هوادار پرسپولیسی حاضر در این آسایشگاه رفت و با او دقایقی صحبت کرد.مصطفی که از هواداران دو آتشه پرسپولیس است اتاق خود را با پرچم‌ها و عکس‌های نوستالژیک پرسپولیس تزیین کرده بود. او مدتی قبل در تمرین پرسپولیس حاضر شده و این بار هم گفت‌و‌گوی صمیمانه‌ای با یحیی داشت. سرمربی پرسپولیس پس از دیدار با مصطفی، عیادتی هم از سایر هواداران فوتبالی این آسایشگاه کرد و با آنها عکس یادگاری انداخت. یحیی ضمن دادن جام به این هواداران، قهرمانی‌های پرسپولیس را به آنها تبریک گفت.

حضور یک ایجنت
در جشن قهرمانی
فردی به نام ح.‌م که گفته می‌شود یکی از ایجنت‌های شاغل در فوتبال است قصد داشت در زمان اهدای جام به پرسپولیس کنار سکوی قهرمانی بیاید که البته حراست فدراسیون فوتبال این فرد را از داخل زمین به پشت پیست تارتان منتقل کرد. هر چند که این فرد بعد از دقایقی و زمانی که شلوغی بیشتر شده بود به داخل زمین رفت و حتی عکس یادگاری هم گرفت تا به نوعی حضورش در این مراسم را ثبت و ضبط کند!این فرد در ابتدای فصل گذشته قرار بود کاسیانو را به پرسپولیس بیاورد که البته موفق به انجام این کار نشد اما بعد از آن همچنان در بازی‌های پرسپولیس در کنار برخی از مسئولان این باشگاه دیده شد!

لباس پرسپولیس تقدیم به فرزند هوادار فقید
متأسفانه در جریان بازی فینال جام حذفی، یکی از هواداران پرسپولیس حاضر در ورزشگاه آزادی جان به جان‌ آفرین تسلیم کرد .کیوان صالحی شاید در یکی از بهترین جاهایی حضور یافته بود که هر هوادار فوتبال می‌تواند آن را تجربه کند ولی این تأسف و تأثر برای همه ما باقی ماند که وی دیگر در میان ما نیست. او 44 ساله و صاحب دو فرزند بود. بعد از این ضایعه باشگاه پرسپولیس با انتشار پیامی فقدان این هوادار را به خانواده‌اش تسلیت گفت. حمید استیلی هم به رباط کریم منزل او رفت و پیراهن پرسپولیس را تقدیم خانواده‌اش کرد که دختر کوچک او این پیراهن را به تن کرد تا روح پدرش شاد شود.
 
تکذیب مصالحه
با لوکادیا
شکایت باشگاه پرسپولیس از یورگن لوکادیا چندی پیش مطرح شد. طبعاً او نیز در مدت تعیین شده نسبت به ارسال لایحه دفاع اقدام کرده است. لایحه او برای باشگاه پرسپولیس ارسال شده و با توجه به اظهاراتی که مطرح کرده، باشگاه پرسپولیس در حال تهیه پاسخ و مستندات است که بزودی برای مرجع ذیربط در فیفا ارسال خواهد شد .مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس هم مسأله مصالحه با او را تکذیب کرد و گفت از سوی مدیریت باشگاه کوچکترین صحبتی در این ارتباط صورت نگرفته است و وفق دستور مدیرعامل، پرونده با جدیت دنبال می‌شود.

 

جستجو
آرشیو تاریخی