صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و هفده - ۱۰ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و هفده - ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۸

گزارش و خبر

شماره 11 مادرید نزدیک به استون ویلا
تمام راه‌ها رایگان است یکی را انتخاب کن!
طبق گزارش مارکا، اونای امری می‌خواهد مارکو آسنسیو را در پروژه فصل 2024-2023 تیمش داشته باشد. این مربی از زمان پیوستنش به استون‌ویلا شرایط را به کل تغییر داد و موفق شد با عملکرد
تحسین‌بر انگیزی تیم را به لیگ کنفرانس فصل آینده هدایت کند. حالا او در تلاش است که در تابستان پیش رو نهایت استفاده را از مارکت بکند و مهاجم رئال مادرید یکی از اهداف پیش روی اوست. این مربی یکی از اولین افرادی بود که برای جذب این بازیکن پیشقدم شد. مهم بودن در تیم و میزان دقایق بازی چیزی بود که مادرید نمی‌توانست برای مارکو ضمانت کند، اما امری تمام تلاش خود را کرده که به بازیکن این احساس را تلقین کند که چقدر می‌تواند بازیکن مؤثری برای او باشد. آسنسیو هنوز تصمیم نهایی در مورد آینده خود نگرفته و در حال بررسی تمام پیشنهاد‌های روی میز است. استون ویلا یک پروژه جالب با فضایی برای پیشرفت ارائه می‌دهد، اما در رقابتی دو پله پایین‌تر از سطح اول اروپا (لیگ کنفرانس). پاری سن ژرمن یکی دیگر از باشگاه‌هایی است که به آسنسیو علاقه‌مند است، در این مسابقه آرسنال و میلان نیز در کنار استون ویلا حضور دارند. بعد از اینکه آخرین جلسات با حضور شخص آسنسیو در مادرید برگزار شد حالا خورخه مندس ایجنت او به دنبال تیم برای بازیکن مایورکایی می‌گردد. این نماینده هم با میلان (که به تازگی با لیائو تمدید کرده است) و هم با پاری سن ژرمن که رابطه بسیار خوبی با لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی این تیم دارد، دیدار کرده است. آسنسیو روز یکشنبه مقابل اتلتیک بیلبائو این فرصت را خواهد داشت که با هواداران خداحافظی کند، دیداری که اگر در آن گل بزند، با 12 گل بهترین آمار خود را در یک فصل به عنوان بازیکن رئال از خود به جای خواهد گذاشت.

بازگشت  حکیمی به مادرید؟
به گزارش رلوو؛ اشرف حکیمی از شرایط چند ماه اخیر خود در پاری سن ژرمن ناراضی است. مدافع مراکشی احساس می‌کند مدیران پی‌اس‌جی به اندازه کافی از او حمایت نکرده‌اند. در حال حاضر اشرف حکیمی به دنبال جدایی است و از ایده پیوستن به رئال مادرید استقبال می‌‌کند. با این حال این مدافع به خوبی از سخت بودن انتقال به رئال مادرید آگاه است. از قرارداد حکیمی با پاری سن ژرمن 3 فصل دیگر باقی مانده و این بازیکن 24 ساله حقوق بالایی نیز دریافت می‌کند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی