صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و هفده - ۱۰ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و هفده - ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۴

مصاحبه و خبر

طاهری:
مجبورند هر تماشاگری آمد به ورزشگاه راه بدهند
بیژن طاهری، پیشکسوت استقلال بر این باور است که دربی 101 به مانند دیگر بازی‌ها است. او می‌گوید: «درجلسه هماهنگی قبل از بازی تصمیمات خاصی گرفته نشد، یک بازی مثل همه بازی‌هاست. همان تصمیماتی که برای همه بازی‌ها گرفته می‌شود، در این بازی هم هست. ما میزبان هستیم که فقط مربوط به رختکن و نیمکت می‌شود!» بحران بی‌پولی تا چه اندازه در استقلال اثرگذاراست؟ طاهری پاسخ این سؤال را هم داد:«ان‌شاءالله که تأثیرگذار نیست، بازیکنان ما خیلی وقت است پول نگرفته‌اند اما تحت تأثیر قرار نگرفتند و کارشان را می‌کنند.» وی در مورد اینکه آیا بیانیه دادن قبل از دربی روی روحیه تیم تأثیر می‌گذارد، گفت:«نه، هیچ تأثیری ندارد.» طاهری پیرامون بلیت فروشی هم این اظهارات را دارد: «برای این بازی تعداد بلیت و تماشاگر مطرح نیست. هرکه بیاید مجبور هستند به ورزشگاه راه بدهند تا بیرون از استادیوم ازدحام جمعیت نشود ولی تعداد محدودی دارد. برخی قسمت‌های استادیوم خراب است. البته هواداران باید بلیت تهیه کنند و بعد بیایند. طی دو بازی گذشته تماشاگر زیاد آمده بود. ان‌شاءالله بازی خوبی برگزار شود.»


امیرآبادی: استقلالی‌ها مردانگی کردند
تحلیل مهدی امیرآبادی از شرایط سرخابی‌ها در دربی این است: «پرسپولیس انسجام تیمی‌اش را حفظ کرده و استقلال هم همین شرایط را دارد اما به دلیل اینکه دربی قبل را باخته انگیزه بیشتری برای بازی دارد و ضمن اینکه مشتاق‌تر از پرسپولیس برای تصاحب جام است. پرسپولیسی‌ها بعد از قهرمانی در لیگ دچار غرور شده‌اند. مصاحبه‌هایی که از قول بازیکنان این تیم در رسانه‌ها می‌خوانیم مشخص است که پرسپولیسی‌ها مغرور شده‌اند. بازیکنان استقلال خیلی مردانگی کرده‌اند که با این همه حاشیه‌هایی که در باشگاه وجود داشته تا اینجای کار پیش آمده‌اند. درود به شرف بازیکنانش، آنطور که می‌گویند بازیکنان بخش زیادی از پول‌هایشان را نگرفته‌اند. هواداران استقلال وقتی من را در کوچه و خیابان می‌بینند تصور می کنند که من با باشگاه ارتباط دارم و در مورد شرایط باشگاه از من سؤال می کنند. من به احترام مردم و هواداران، چیزهایی را که می‌دانم، می‌گویم اما واقعیت این است که ارتباطی با باشگاه ندارم و باشگاه سراغی از ما پیشکسوتان نمی‌گیرد.»


مهدی‌پور تماشاگر بازی
با اینکه مهدی‌پور به بازی با پرسپولیس نرسید و به دلیل محرومیت نتوانست استقلال را در بازی امروز همراهی کند اما این بازیکن خوش اخلاق قصد دارد با حضور در ورزشگاه آزادی استقلال را حمایت کند. مهدی‌پور امروز به عنوان تماشاگر ویژه در ورزشگاه آزادی بازی را خواهد دید تا بعد اگر استقلال قهرمان شد، در جشن قهرمانی حاضر باشد.
 دیگر غایبان بازی امروز نیز قرار است در کنار مهدی‌پور باشند.

جستجو
آرشیو تاریخی