صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و هفده - ۱۰ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و هفده - ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۴

بحران مالی تا دربی 101 ادامه داشت

مصاحبه‌های آتشین درانتظار کریمی!

در فایلی که اخیراً از زبان قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی سازی منتشر شد، این شخص به بازیکنان استقلال وعده داده بود که در هفته جاری دریافتی داشته باشند تا در آستانه دربی از لحاظ روحی و روانی استقلال در وضعیت مطلوبی قرار بگیرد و بازیکنان با روحیه مقابل رقیب سنتی خود بایستند. در این فایل دقیقاً به روزهای آغازین هفته جاری اشاره شد اما درحالی که استقلال امروز باید مقابل رقیب سنتی خود قرار بگیرد، هیچ پولی به حساب بازیکنان واریز نشد تا این نگرانی بزرگ شکل بگیرد که بازیکنان با روحیه مناسب مقابل رقیب سنتی نایستند.
 حتی در فضای مجازی نسبت به بدقولی مدیران باشگاه استقلال واکنش‌های تندی به چشم خورد و برخی اعتقاد داشتند که پول ندادن به بازیکنان عمدی است تا آنها روحیه مناسبی برای تقابل با پرسپولیس نداشته باشند.
 اینکه مدیران باشگاه استقلال چرا اقدامی در راستای پرداخت پول بازیکنان نکردند و نتوانستند اسپانسر را راضی کنند که حقوق‌ها را در موعد مقرر پرداخت کند از آن دسته سؤالاتی است که هیچ جوابی برایش نیست.
به طور قطع نمی‌توان این ادعا که دست‌هایی درکار بوده که تعمداً مانع از موفقیت استقلال در دربی شود را پذیرفت اما سستی و اهمال مدیران باشگاه استقلال مسأله‌ای واضح و روشن است و حجت کریمی به‌عنوان سرپرست این باشگاه نقشی کلیدی و اصلی را در این ماجرا بازی می‌کند و قطعاً او است که باید در مقابل پرداخت نشدن بدهی بازیکنان پاسخگو باشد. کریمی از زمانی که پایش را به باشگاه استقلال گذاشت عملاً هیچ اقدامی در راستای بهبود اوضاع مالی این باشگاه انجام نداده و تنها مصاحبه‌های متعددی از زبان این شخص دیده شده و وعده‌های متعدد که هیچ یک تا‌کنون به سرانجام نرسیده است.
تردیدی نیست اگر تا ساعات مانده به دربی حقوق بازیکنان پرداخت نشود، آنها تحت هر شرایطی بعد از این بازی علیه مدیران مصاحبه خواهند کرد و سیاست‌های آنها را مورد نقد قرار خواهند داد.
بازیکنانی که یک بار با انجام مصاحبه علیه علی فتح الله‌زده و مشاورانش موجبات برکناری او را فراهم آوردند و حالا اگر همان اتفاقات تکرار شود علیه کریمی مصاحبه خواهند کرد.
از حجت کریمی که خود منتقد فتح الله‌زاده است انتظار بود در راستای بهبود اوضاع مالی بازیکنان استقلال اقداماتی انجام دهد اما او تا به امروز کاری نکرده و به طور قطع بعد از دربی با هجمه انتقادات همراه خواهد شد.

جستجو
آرشیو تاریخی