صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و هفده - ۱۰ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و هفده - ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

مصاحبه و خبر

العین، الوحده و الجزیره به‌دنبال احمد
نوراللهی در ایران، جنگ مشتری‌ها در امارات

احمد نوراللهی هافبک تیم ملی فوتبال ایران دومین فصل حضورش در تیم شباب الاهلی را با قهرمانی در رقابت‌های لیگ ادنوک امارات به پایان رساند. عملکرد خوب نوراللهی باعث شده است تا این هافبک که بازیکن آزاد محسوب می‌شود مورد توجه باشگاه‌های دیگر قرار بگیرد. رسانه‌های امارات در روزهای گذشته به احتمال انتقال نوراللهی به یک تیم پایتخت‌نشین پرداخته‌اند.
در حالی که از العین و الجزیره به‌عنوان تیم‌های مقصد هافبک ایران یاد شده بود، «منبر الامارات» یکی از حساب‌های توئیتری که اخبار ورزشی امارات را منعکس می‌کند، اعلام کرد الوحده هم تمایل به جذب نوراللهی دارد. نوراللهی یکی از کم‌حاشیه‌ترین بازیکنان فوتبال ایران محسوب می‌شود که در سال‌های اخیر به موفقیت‌های مهمی رسیده و البته در تیم ملی نیز به مهره‌ای کلیدی تبدیل شده است. نوراللهی اکنون در ایران حضور دارد و خود را برای حضور در تورنمنت کافا آماده می‌کند. قلعه‌نویی نیز حساب ویژه‌ای روی نوراللهی باز کرده است.

 
سوتی عجیب اسپانیایی‌ها به سود فرهاد
بنزما در تور مجیدی افتاد!

از ماه گذشته باشگاه الاتحاد عربستان یکی از پرافتخارترین باشگاه‌های عربستان به‌دنبال جذب کریم بنزما ستاره رئال مادرید بود. در هفته گذشته اخباری در زمینه توافق نهایی کاپیتان رئال با باشگاه عربستانی منتشر شد. در همین رابطه سایت «فیچاجه» اسپانیا در بازتاب احتمال انتقال کریم بنزما به الاتحاد عربستان پوستری از این بازیکن منتشر کرد که از رئال به این تیم می‌رود.
ولی رسانه اسپانیایی به خاطر شباهت نام باشگاه الاتحاد عربستان به تیم اتحاد کلباء امارات به اشتباه مقصد کریم بنزما را تیم اماراتی معرفی کرد که سوژه تمسخر در فضای مجازی کشورهای عربی شد. اتحاد کلباء تیم متوسطی در امارات است که فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال هدایت آن را برعهده دارد. در فضای مجازی خیلی زود به این خبر اشتباه پرداخته شد، البته با مطالبی که بیشتر حالت فان و طنز داشت تا اینکه جدی باشد.

 
مربی ایرانی در بلگراد نمی‌ماند
اسبقی شاید در لیگ ایران

 پویا اسبقی بعد از اینکه هدایت تیم گوته‌بورگ در لیگ سوئد، تیم زیر 21 ساله‌های این کشور و همچنین بارنزلی در چمپیونشیپ را بر عهده داشت، این فصل به صربستان رفت تا با ستاره سرخ همکاری کند. نقش اسبقی در این تیم دستیار اول بود. تیمی که در لیگ اروپا شرکت کرد و البته در صربستان هم توانست با اختلاف عنوان قهرمانی را به دست بیاورد. گویا اسبقی علاقه‌ای به ادامه همکاری با ستاره سرخ ندارد و می‌خواهد یک بار دیگر شانس خود را به‌عنوان سرمربی آزمایش کند. او از کشورهای دانمارک و سوئد پیشنهادهایی دریافت کرده. هر چند بدش نمی‌آید به لیگ ایران بیاید و مربیگری در کشورمان را هم تجربه کند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی