صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و شانزده - ۰۹ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و شانزده - ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۷

خبر

اسامی شمشیربازان ایران در قهرمانی آسیا
مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا از ۲۷ خرداد در چین آغاز می‌شود که برای حضور در این رقابت‌ها فدراسیون اسامی ورزشکاران اعزامی را اعلام کرد. این مسابقات برای شمشیربازی ایران بسیار مهم است. امتیاز آن در کسب سهمیه المپیک سابر مردان تأثیر زیادی دارد از طرفی اگر نتایج خوبی به دست بیاید، ممکن است سهمیه این رشته در بازی‌های آسیایی بیشتر شود. بر همین اساس قرار شد تیم سابر مردان با ترکیب محمد رهبری، محمد فتوحی، علی پاکدامن و فرزاد باهر راهی این رقابت‌ها شود. در اپه زنان اعظم بختی و در سابر زنان شیدا عالمی، کیانا باقرزاده، نجمه سازنچیان و فائزه رفیعی اعزام می‌شوند.  تیم اپه مردان هم با سه تا چهار ورزشکار اعزام می‌شود و محمد رضایی طادی، محمد اسماعیلی، محمدرضا وثوقی و امیرحسین موشحی نفراتی هستند که سرمربی تیم ملی اسامی آنها را به فدراسیون داده است. البته فدراسیون هنوز در مورد اعزام یک نفر در فلوره مردان به جمع‌بندی نرسیده است.


عبادی‌پور به اورال اوفا روسیه پیوست
میلاد عبادی‌پور، ملی‌پوش والیبال کشورمان به تیم اورال اوفا روسیه پیوست و جایگزین امیر حسین اسفندیار در این تیم شد. اورال فصل گذشته در جایگاه دهم قرار گرفته بود. میلاد عبادی‌پور در سال گذشته لیگ ایتالیا ۱۷۷ امتیاز در دور مقدماتی و ۴۱ درصد موفقیت در حملات داشت ولی در پلی‌آف نتوانست درخششی داشته باشد و تنها ۱۶ امتیاز کسب کرد. او در لیگ ملت‌ها تیم ملی والیبال کشورمان را همراهی نمی‌کند و غایب بزرگ این رقابت‌ها است.


هندبال جام باشگاه‌های آسیا
تیم‌های خارجی
از راه می‌رسند
تیم‌های هندبال الکاظمه و الکویت کویت به همراه نایب رئیس فدراسیون جهانی برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا وارد ایران شدند. پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا از هفته آینده به میزبانی شهر اصفهان در ایران برگزار می‌شود که با نزدیک شدن به برگزاری این رویداد تیم‌های خارجی وارد ایران می‌شوند. در همین راستا کاروان تیم الکاظمه کویت برای حضور در این رقابت‌ها همراه با «بدر محمد ذیاب صالح الذیاب» نایب رئیس فدراسیون جهانی هندبال وارد فرودگاه بین‌المللی اصفهان شدند. تیم الکاظمه در گروه A مسابقات هندبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا با فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، نماینده هند (هند)، باشگاه عمان کلاب (عمان) و الریان (قطر) همگروه است. الکاظمه در نخستین بازی خود در این رقابت‌ها ۱۱ خرداد به مصاف نماینده هند می‌رود. همچنین کاروان تیم الکویت کویت برای حضور در بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا وارد فرودگاه بین‌المللی اصفهان شد و مورد استقبال مسئولان باشگاه سپاهان قرار گرفت. تیم الکویت در گروه B مسابقات هندبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا با نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، الدحیل (قطر)، النجمه (بحرین)، باشگاه جوانان (چین) و باشگاه تاشکند (ازبکستان) همگروه است.

جستجو
آرشیو تاریخی