صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و پانزده - ۰۸ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و پانزده - ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۶

خبر

تست آمادگی جسمانی کشتی‌گیران در خانه
کادر فنی مازندران می‌رود
کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد روز یازدهم خرداد برای انجام تست آمادگی جسمانی کشتی‌گیران راهی مازندران می‌شود. باتوجه به اینکه غالب اردونشینان آزادکار را کشتی‌گیران مازندرانی تشکیل می‌دهند، شروع برنامه‌های آماده‌سازی این تیم برای شرکت در تورنمنت رنکینگ‌دار مجارستان و پس از آن مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی 2023 در استان مازندران است. به این ترتیب کادرفنی تیم ملی روز یازدهم خرداد به یکی از دو شهر قائمشهر یا ساری می‌رود تا تست‌های آمادگی جسمانی از کشتی‌گیران آنجا گرفته شود. آغاز اردوی رسمی هم از 23 خرداد در کمپ تیم‌های ملی است. این تیم که در سومین تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی نماینده‌ای ندارد، تیر ماه در مسابقه رنکینگ اتحادیه جهانی در مجارستان شرکت می‌کند.
 

اردوی تیم ملی والیبال نشسته
علیپوریان به اردو دعوت شد
نوزدهمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی والیبال نشسته مردان کشورمان از 12 تا 19 خرداد ماه در کمپ تیم‌های ملی فدراسیون برگزار می‌شود. صادق بیگدلی، داود علیپوریان، حمیدرضا عباسی، مهدی بابادی، علیرضا پورسمنانی، مجید لشگری، رمضان صالحی، مرتضی مهرزاد، حسین صالحی، حسین گلستانی، محمد نعمتی، جمال نظری، قاسم اسلامی، مسعود امامی، میثم علیپور، علی رضایی، قاسم دلفی و میثم حاج‌بابایی نفرات دعوت شده به اردو هستند. در بین نفرات دعوت شده نام داود علیپوریان هم دیده می‌شود که شایعه شده بود به‌دلیل مصاحبه‌هایش از سوی فدراسیون با محرومیت روبه‌رو شده است.
 
 
دعوت نصیرشلال
از ۴ وزنه‌بردار
با نظر نواب نصیرشلال، ۴ وزنه‌بردار جدید به اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان اضافه شدند. اردوی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان در حال برگزاری است که با نظر نواب نصیرشلال، ۴ وزنه‌بردار جدید به اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان اضافه شدند. علی مکوندی، فرهاد اکبری، رضا حسن‌پور و متین محمدی باغچله نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند و باید روز سه‌شنبه ۹ خرداد، با حضور در آکادمی ملی المپیک، خود را به کادر فنی معرفی کنند.
 
 
ترکیب فرنگی‌کاران برای بلگراد قطعی می‌شود
بیشکک آخرین تورنمنت قرقیزستان
ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی برای جهانی بلگراد در تورنمنت دارای رنکینگ قرقیزستان قطعی می‌شود. حسن حسین‌زاده مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان درباره مسابقات رنکینگ‌دار قرقیزستان گفت: «نفرات تیم ملی از وزن ۵۵ کیلوگرم تا ۱۳۰ کیلوگرم در این مسابقات انتخاب می‌شوند و با خیال راحت آماده مسابقات جهانی بلگراد می‌شویم. همه اوزان برای ما در این مسابقات مهم است و کشتی‌گیران از روی رنکینگ و امتیازاتی که کسب می‌کنند و با توجه به شرایط ورزشکاران در اردوهای تیم ملی و تمریناتی که انجام داده‌اند برای ما مهم هستند. در وزن ۹۷ کیلوگرم هم ۲ کشتی‌گیر را به این مسابقات اعزام خواهیم کرد تا تکلیف این وزن هم در این مسابقات مشخص شود.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی