خبر

بلاتکلیفی۶ ماهه بوکس ایران
حکم سرپرستی حسینی تمدید می‌شود؟
در حالی که فدراسیون بوکس از نداشتن رئیس در حال ضربه خوردن است، حتی زمان برگزاری انتخابات این رشته هم اعلام نمی‌شود. فدراسیون بوکس ایران همواره با حاشیه‌های بسیار زیادی رو‌به‌رو بوده و حالا هم برگزار نشدن انتخابات ریاست این فدراسیون به معضل جدی برای این فدراسیون تبدیل شده است. شش ماه است که این فدراسیون به صورت سرپرستی اداره می‌شود و طبیعی است که حالا یا باید حکم سرپستی روح‌الله حسینی تمدید شود یا اینکه فرد دیگری به جای او به عنوان سرپرست فعالیت کند. کمتر از ۴ ماه به شروع بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو زمان باقی است، فعلاً خبری از انتخابات فدراسیون بوکس برای مشخص شدن رئیس جدید نیست تا این فدراسیون تکلیف خود را برای پیگیری برنامه‌هایش بداند.


مسابقات جهانی پاورلیفتینگ
تیم هفت نفره ایران در مالت
تیم ملی پاورلیفتینگ ایران با ۷ ورزشکار راهی مسابقات کلاسیک قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در کشور مالت می‌شود. مسابقات پاورلیفتینگ کلاسیک قهرمانی جهان 2023 طی روزهای 21 تا 27 خرداد 1402 به میزبانی کشور مالت برگزار می‌شود. تیم ملی کشورمان که سال گذشته با صعود 8 پله‌ای در رده هشتم جهان ایستاد و برای نخستین‌بار توسط مهرداد ظفری به مدال مجموع جهان رسید، امسال با 7 ورزشکار در جهانی مالت حضور دارد. مهرداد ظفری، مهدی طهماسبی، علیرضا رضایی، محمدعلی محمدی، مصطفی رنجبر، محمد مرادنیا و مهدی مافی غلامی ترکیب هفت نفره تیم را تشکیل می‌دهند.


کشتی آزاد جام تختی
تیم درستکار درست شد
مسابقات کشتی آزاد جام تختی روزهای 4 و 5 خرداد در ارومیه برگزار شد. این چهارمین مرحله از چرخه داخلی انتخابی تیم ملی بود و حالا ظاهراً ترکیب تیم ملی کشتی آزاد برای بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان مشخص شده است.
بعد از قهرمانی آسیا تقریباً انتخاب رحمان عموزاد در 65 و همچنین حسن یزدانی در 86 کیلوگرم قطعی شده بود ولی حالا در تمامی 10 وزن ترکیب به طور قطعی مشخص شده است.
در وزن 57 کیلوگرم سرلک در جام تختی غیبت داشت و به احتمال بسیار زیاد جوان باید به عنوان نفر اول معرفی شود اما در غیر این صورت هم از بین سرلک و جوان یکی برای بازی‌های هانگژو و یکی برای جهانی صربستان انتخاب می‌شود.
در 65 کیلوگرم رحمان عموزاد انتخاب شده اما در وزن 70 کیلوگرم با توجه به عملکرد ضعیف مرتضی قیاسی در قهرمانی آسیا و جام تختی تقریباً انتخاب امیرمحمد یزدانی قطعی است. در وزن 74 کیلوگرم یونس امامی، در وزن 79 کیلوگرم علی سوادکوهی و در نهایت از بین او و محمد نخودی یک نفر انتخاب می‌شود. در وزن 92 کیلوگرم کامران قاسمپور انتخابش قطعی است اما وزن 97 کیلوگرم تنها وزنی است که کادرفنی نمی‌تواند درباره آن تصمیم قطعی بگیرد. در وزن 125 کیلوگرم هم امیرحسین زارع انتخاب شده است.

جستجو
آرشیو تاریخی