خبر

کنترل چربی بازیکنان تیم ملی
در فاصله دو هفته تا شروع اردوی تیم ملی فوتبال، کادر فنی تیم ملی برای بازیکنانی که پس از پایان لیگ برتر، وظایف باشگاهی‌شان به پایان رسیده برنامه‌ی ویژه‌ای تدارک دیده است. بر اساس برنامه‌ی مربی بدنساز تیم ملی، برنامه‌ریزی تمرینات شخصی این بازیکنان انجام شده و قرار است بازیکنان مورد نظر برای انجام تست‌های مختلف از جمله تعیین درصد چربی، وزن و آزمایش‌های عملکردی در مجموعه تمرینی «پک» حاضر شوند و پس از آن برنامه تمرینی دقیق روزانه برای آنها ارسال خواهد شد. بعد از این مرحله، این بازیکنان در شروع اردوی اول تیم ملی بار دیگر این تست‌ها را پشت سر خواهند گذاشت تا به طور دقیق و کامل وضعیت آمادگی این بازیکنان مورد سنجش کادر فنی تیم ملی قرار گیرد. البته این موضوع شامل بازیکنان استقلال و پرسپولیس که درگیر تمرینات باشگاهی برای فینال جام حذفی هستند، نمی‌شود.

توضیح مدیر رسانه‌ای تیم ملی درباره سکه‌های اهدایی
مدتی است که ماجرای اهدای سکه به اعضای تیم ملی فوتبال پیش از جام جهانی قطر خبرساز شده است. در همین رابطه محسن معتمدکیا، مدیر رسانه‌ای تیم ملی گفت: با توجه به اینکه افتخار داشتم دو مرتبه به عنوان مدیر رسانه‌ای تیم ملی در جام جهانی کنار تیم ملی باشم، نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا رسم است که تیم‌های حاضر در جام جهانی خدمت رؤسای جمهور می‌رسند. ما هم این افتخار و فرصت را داشتیم که خدمت آقای رئیسی برسیم و پیش از اعزام تیم ملی خدمت ایشان باشیم. البته پیش از دیدار مراسمی برگزار شد و اعضای تیم ملی خدمت  مادر 3 شهید رسیدند. پس از آن خدمت آقای رئیس جمهور رسیدیم و  پاداشی به مناسبت حضور تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی پرداخت شد. بعد از این مراسم تیم ملی عازم قطر شد. سکه‌ها قبل از سفر تیم ملی در همان اتوبوس بین اعضای تیم ملی توزیع شد.»  او درباره معیار تقسیم سکه‌ها گفت: «این سکه‌ها بین اعضای تیم ملی تقسیم شد. بازیکنان تیم ملی 10 سکه، بعضی اعضای کادر فنی 10 و بقیه اعضای کادر تیم ملی 5 سکه دریافت کردند.» معتمدکیا اضافه کرد که اعضای هیأت رئیسه فدراسیون سکه‌‌ای دریافت نکردند و تعداد مجموعه سکه‌ها هم 600 عدد نبوده است.

لغو یک انتخابات جنجالی
طبق برنامه از پیش تعیین‌شده توسط فدراسیون فوتبال، قرار بود امروز مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد با حضور جدی‌ترین کاندیدا، یعنی خداداد افشاریان، برگزار شود اما طبق نامه‌ای که از سوی هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون فوتبال، به دبیر هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد ارسال شده، انتخابات لغو و تاریخ برگزاری آن اعلام می‌شود. آنطور که در نامه ممبینی آمده، دلیل لغو انتخابات نامه فرماندار استان و مسائل مربوط به انتخابات هیأت فوتبال و در ادامه نظر اداره حراست فدراسیون فوتبال بوده است. خداداد افشاریان، رئیس فعلی هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد و کمیته داوران فدراسیون فوتبال، اصلی‌ترین کاندیدا برای حضور در انتخابات بود و هنوز مشخص نیست که دلیل فدراسیون برای لغو انتخابات چه بوده است.

جستجو
آرشیو تاریخی