صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و سیزده - ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و سیزده - ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

خبر

فولاد با منصوریان یا مربی اسپانیایی؟
علیرضا منصوریان اگرچه در روند امتیازگیری موفق‌تر از نکونام عمل کرد اما هرگز در بازی‌های خانگی مورد حمایت صد‌درصدی هواداران تیمش نبود. حتی بازی‌هایی که تیمش برنده از زمین بیرون آمد. همیشه عده‌ای از هواداران با حضور در ورزشگاه و سردادن شعارِ اخراج منصوریان و جذب سرمربی خارجی، فضای استادیوم خانگی فولاد را جور دیگری نشان دادند و اگرچه منصوریان همیشه آنها را هواداران واقعی فولاد نمی‌دانست اما عصبانیت این مربی در آخرین نشست فولاد در بازی هفته پایانی لیگ بعد از بازی با آلومینیوم، نشان داد او هم از نامهربانی آن عده از هواداران به‌شدت خسته و دلگیر است. اگرچه اخیراً هم باشگاه فولاد در یک بیانیه به دفاع از منصوریان پرداخت و هرگونه توهین را محکوم کرد اما شنیده‌ها حاکی از این است که هنوز ادامه همکاری با منصوریان در هاله ابهام است و حتی باشگاه در حال آغاز رایزنی و مذاکره با یک مربی سرشناس خارجی و از کشور اسپانیایی است.

نشست مشترک مدیران آلومینیوم و تراکتور
در نشستی مشترک فی‌مابین مدیران‌عامل دو باشگاه آلومینیوم و تراکتور تبریز، درباره همکاری‌های آتی دو باشگاه در بخش‌های مدیریتی، آکادمی، انتقال دانش و تجربه مربیان، برگزاری تورنمنت و بازی‌های تدارکاتی بحث و تبادل‌نظر شد تا در آینده اقدامات مؤثر و مستمری در این زمینه شکل بگیرد. همچنین با توجه به روابط مناسب دو باشگاه در بازار نقل‌وانتقالات در مورد نحوه جذب و به‌کارگیری بازیکنان موردنظر تصمیمات مهم و کاربردی گرفته شد.

 درخواست نماینده آبادان از وزیر نفت
تنها 2 روز بعد از پایان لیگ برتر در روز 30 اردیبهشت سال‌جاری، اعضای هیأت مدیره باشگاه صنعت نفت رسماً از سمت خود استعفا کردند. مدیران باشگاه نفتی دلیل استعفای خود را به درخواست بومی‌سازی اعضای هیأت مدیره توسط نماینده شهر و کمک به آینده و حضور پرقدرت این باشگاه در فصل بعد عنوان کردند. به نظر می‌رسد اختلاف سلایق روشنی در روش مدیریت باشگاه میان اعضای هیأت مدیره پیشین و بعضی نمایندگان این شهر وجود دارد. تا‌کنون خبری از انتخاب هیأت مدیره جدید نشده است. به تبع نمایندگان شهر آبادان در سال منتهی به انتخابات تلاش می‌کنند نظرات مساعد طرفداران صنعت نفت را به خود جلب کنند و موفقیت این تیم را روی کامیابی احتمالی خود در انتخابات آتی مؤثر می‌دانند. در همین رابطه محمد مولوی نماینده مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آبادان، درخواست مکتوبی از جواد اوجی وزیر نفت داشته است تا حداکثر دهم اردیبهشت ماه سال‌جاری اعضای هیأت مدیره این باشگاه انتخاب شوند؛ البته در نامه نماینده شهر اشاره‌ای به بومی یا غیربومی بودن اعضای هیأت مدیره نشده است. مولوی پیش از این به ضرورت پرهیز از دخالت در انتصابات گفته بود: «هرگز دخالت نکرده و این رویه را ناصحیح می‌دانیم اما بلاتکلیفی تیم سبب فرصت‌سوزی و خسارات جبران‌ناپذیر می‌شود.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی