صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و دوازده - ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و دوازده - ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۷

خبر

مسافران قهرمانی آسیا معرفی شدند
13 دوومیدانی‌کار در مسیر کره جنوبی

نشست اعضای فنی فدراسیون دوومیدانی به منظور مشخص نمودن ترکیب تیم جوانان جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا برگزار شد. در این جلسه قرار شد تیم ملی دوومیدانی جوانان کشورمان با ۱۳ ورزشکار شامل ۸ ورزشکار پسر و 5 دختر راهی کره جنوبی شود. سینا نجفی (۱۰۰ و ۲۰۰متر)، مهدی هفت چشمه (پرتاب چکش)، ارشیا مصدقی (پرش با نیزه)، محمد حسام مظفری (۸۰۰ و ۱۵۰۰متر)، سجاد آقایی(۴۰۰متر)، محمدرضا ضیایی (پرتاب دیسک)، سمیر اقبالی(۳۰۰۰متر مانع) و علی رجبی(پرتاب وزنه) در بخش پسران و همچنین ۵ ورزشکار دختر به نام‌های ملینا اسماعیلی (۱۰۰ و ۲۰۰متر)، ملیکا نوروزی (پرتاب چکش)، نازنین فاطمه عیدیان (۴۰۰مترمانع)، صبا خراسانی (هفتگانه) و مانا حسینی (پرتاب نیزه) در بخش دختران عازم رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا می‌شوند. سپیده توکلی، ابراهیم رحیمیان و قاسمعلی فیروزی به‌عنوان کادر فنی تیم اعزامی ایران به این مسابقات را همراهی می‌کنند. رقابت‌های دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا طی روزهای ۱۳الی۱۷خرداد ماه سال‌جاری به میزبانی شهر ییچئون کشور کره جنوبی برگزار می‌شود.


رایزنی داورزنی و FIVB برای حل مشکل ویزای امریکا
تأکید بر هم موضع بودن با ایران

پس از ارسال نامه رئیس فدراسیون والیبال ایران به آری گراسا رئیس FIVB در خصوص درخواست لغو میزبانی امریکایی‌ها به علت عدم توانایی در صدور ویزای تیم ملی والیبال ایران و اعلام آمادگی تهران برای میزبانی از تیم‌ها در هفته سوم لیگ ملت‌ها در بالاترین سطح بین‌المللی، مسئولان فدراسیون جهانی والیبال با ارسال پیامی خواستار برگزاری جلسه آنلاین در سریعترین زمان ممکن شدند.
بر این اساس ظهر دیروز محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال ایران، فابیو آزودو و استفان باخ مدیر کل اجرایی و رئیس حقوقی فدراسیون جهانی والیبال در جلسه‌ای آنلاین به بررسی راه‌حل‌هایی برای حل مشکلات موجود پرداختند. محمدرضا داورزنی با اعلام مواضع فدراسیون والیبال ایران، از عدم توانایی امریکایی‌ها برای صدور ویزای تیم ملی گلایه کرده و ضمن یادآوری آمادگی تهران برای میزبانی در هفته سوم این رقابت‌ها، خواهان پیگیری بیشتر و سریع‌تر این موضوع شد.
فابیو آزودو مدیر کل اجرایی فدراسیون جهانی والیبال ضمن ابراز همدردی به دلیل به وجود آمدن این مشکلات و تأکید بر هم‌موضع بودن FIVB  با فدراسیون والیبال ایران در خصوص عدم همکاری سفارت امریکا در ترکیه بر هم‌جبهه بودن ایران و FIVB بر سر این موضوع و حمایت از بازیکنان ستاره و تیم ملی ایران تأکید کرد.
مدیر کل اجرایی FIVB ضمن حمایت از خواسته‌های به حق فدراسیون والیبال ایران اعلام کرد که فدراسیون جهانی والیبال نهایت تلاش خود را برای برطرف شدن این مشکل به خرج می‌دهد تا در اسرع وقت این موانع برطرف شود. او همچنین از استفان باخ خواست تا این موضوعات با جدیت و فشار بیشتری پیگیری شود.

 

جستجو
آرشیو تاریخی