سخت‌ترین قهرمانی ما به بازی باز می‌گردد که حیدری گل قهرمانی را زد

خوردبین: گل‌محمدی به تیمی جز پرسپولیس فکر نمی‌کند


محمود خوردبین مشاور مدیر عامل پرسپولیس در خصوص شرایط پرسپولیس در بازی مقابل نساجی گفت: پرسپولیس بازی خیلی خوبی را مقابل نساجی ارائه داد و با قدرت در بازی پایانی که به نوعی برای قهرمانی تعیین‌کننده بود، بازی کرد. از این‌رو با ارائه یک بازی تهاجمی موفق شد مقتدرانه تیم نساجی را در ورزشگاه خودش شکست داده و قهرمان شود. فکر برد پرسپولیس با یکی، دو گل اختلاف را داشتم اما بازی خیلی خوب پرسپولیس منجر به این شد که پرسپولیس با چهار گل تیم میزبان را شکست دهد.
خوردبین که سال‌ها در تیم پرسپولیس به‌عنوان سرپرست خدمت کرده در رابطه با حملاتی که از سوی بعضی‌ها نسبت به قهرمانی پرسپولیس وارد می‌شود، ابراز داشت: من فکر می‌کنم کسانی که به قهرمانی پاک پرسپولیس شائبه وارد می‌سازند، به طور کلی افراد حسودی هستند و بعد از اینکه منافع آنها تأمین شد به‌دنبال بهانه هستند و ساخته‌های ذهن خودشان را مطرح می‌سازند که اصلاً درست نیست و در واقع بیشتر خودشان درصدد توجیه کارشان هستند.
مشاور مدیر عامل پرسپولیس در رابطه با بازی پرسپولیس مقابل هوادار تأکید کرد: بهتر بود که تصمیم بهتری گرفته می‌شد اما به هر حال پرسپولیس فقط با هدف شکست تیم هوادار و رسیدن به فینال جام حذفی و قهرمانی در این جام به مصاف رقیبان خواهد رفت تا در قهرمانی‌ها دبل کند.
خوردبین در پاسخ به این سؤال که سخت‌ترین قهرمانی پرسپولیس این دوره بوده یا در دوره دیگری به دست آمده، اظهار داشت: کسب قهرمانی کار راحتی نیست اما به هر حال همیشه این انتظار از پرسپولیس می‌رود. نکته مهمی که خوشبختانه به بهترین شکل در خصوص پرسپولیس وجود داشته است و کسب عناوین مختلف قهرمانی هم گواهی بر این مدعاست تا پرسپولیس موفق‌ترین تیم تاریخ لیگ برتر در امر قهرمانی محسوب شود و قادر باشد که بیشترین قهرمانی‌ها را کسب کند. اما با وجود این من فکر می‌کنم دوره‌ای که پرسپولیس با گل سپهر حیدری قهرمان شد سخت‌ترین قهرمانی این تیم در مسابقات لیگ برتر بود که تیم پرسپولیس به سختی مقابل سپاهان در ورزشگاه پر از تماشاگر به پیروزی رسید و قهرمان شد.
مشاور مدیر عامل پرسپولیس در رابطه با نقش هواداران پرسپولیس در کسب عنوان قهرمانی ابراز داشت: هواداران پرسپولیس بهترین هستند؛ هوادارانی که از تیم محبوب‌شان بهترین حمایت را داشتند. به همین دلیل باید از آنها تشکر ویژه‌ای داشته باشیم هر چند که فکر می‌کنم بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس هم به بهترین شکل ممکن با قهرمانی جواب حمایت‌های هواداران تیم‌شان را دادند.
خوردبین در رابطه با شایعاتی که در رابطه با پیشنهاد سنگین مالی یکی از تیم‌های صنعتی به یحیی مطرح شده، خاطرنشان ساخت: سرمربی پرسپولیس یک فصل دیگر با پرسپولیس قرار‌داد دارد؛ مربی که به تیمش هم وفادار است و تمام تمرکزش بر روی بازی مقابل هوادار و قهرمانی در جام حذفی معطوف است. به همین دلیل سرمربی پرسپولیس به هیچ تیمی جز پرسپولیس فکر نمی‌کند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی