صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و نه - ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و نه - ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۷

خبر

شروع مجامع انتخاباتی با بدمینتون و بولینگ
مجامع انتخاباتی تعدادی از فدراسیون‌ها بلاتکلیف مانده‌اند و حالا با توجه به گذشت دو ماه از سال جاری، وزارت ورزش می‌خواهد مجامع برخی از آنها را برگزار کند. مجمع انتخابات فدراسیون بدمینتون ۲۲ خرداد و بولینگ و بیلیارد سوم تیرماه برگزار می‌شود اما در مورد بقیه باید روال قانونی طی شود و روند تأیید صلاحیت کاندیداها طی شود. در حال حاضر تجدید نظر سوابق مدیریتی کاندیداهای بوکس و انجمن‌های ورزشی انجام شده و روز دوشنبه نیز شورای تجدیدنظر برای بررسی سوابق مدیریتی کاندیداهای آمادگی جسمانی و ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی برگزار می‌شود. ثبت‌نام کشتی هم انجام شده اما هنوز بررسی‌های لازم درباره کاندیداها نهایی نشده است.


عجیب اما واقعی
تیراندازی کاغذ دستگاه‌های الکترونیک را ندارد!
مسئول کمیته مسابقات فدراسیون تیراندازی گفت: «توقف در جریان مسابقات آزاد تفنگ و تپانچه مردان به دلیل کاغذهای دستگاه الکترونیک بود.» جمعه ۲۹ اردیبهشت اولین دوره مسابقات آزاد تیراندازی در بخش تپانچه و تفنگ مردان برگزار شد و نفرات برتر مشخص شدند. البته اتفاق حاشیه‌ای که در این‌ مسابقات وقفه بوجود آورد، مشکلات موجود در دستگاه‌های الکترونیکی بود که موجب شد تا برخی از شرکت‌کننده‌ها ساعت‌ها منتظر باشند و خط شلیک خود را چند بار تغییر دهند. علت این توقف‌ها به گفته شرکت‌کنندگان استاندارد نبودن رول‌های کاغذی استفاده شده در دستگاه‌های الکترونیک است. آنها مدعی هستند که کاغذهای استاندارد این دستگاه‌ها با مبلغ ۱۲۰ هزارتومان در بازار ایران موجود است و هر رول آن در مسابقه برای ۴ تیرانداز کافی است اما فدراسیون با وجود دریافت ورودی ۲۲۰ هزار تومانی، این کاغذها را تهیه نکرده‌ است. البته رئیس کمیته مسابقات فدراسیون این اعتراض‌ها را رد می‌کند و می‌گوید که این کاغذها وارداتی هستند و به دلیل تحریم‌ها فدراسیون نمی‌تواند آنها را تأمین کند. علی گداری می‌گوید که حدود ۶ ماهی است که این کمبود وجود دارد و حتی ملی‌پوشان نیز نسبت به آن معترض هستند.


یک مدال برنز اسلالوم آسیا برای ایران
مسابقات اسلالوم قهرمانی زیر ٢٣ سال و جوانان و کاپ آزاد آسیا از ٢٩ اردیبهشت در پاتایا برگزار شد و حاصل آن یک مدال برنز برای ایران بود. امیرمحمد فتاح‌پور در مسابقه فینال کایاک اسلالوم بزرگسالان، در رقابت با قایقرانان چین، ژاپن، تایلند و هنگ‌کنگ با زمان 76/92 ثانیه سوم شد و مدال برنز را از آن خود کرد. قایقرانان ژاپن و چین در این مسابقه به ترتیب اول و دوم شدند. محمد مهدوی‌نیا در کانواسلالوم زیر ٢٣ سال مردان نیز با ١٧ رقیب مسابقه داد و در پایان با ثبت زمان 20/129 ثانیه در رده شانزدهم قرار گرفت و از راهیابی به فینال بازماند. ملیکا سماکی در فینال کایاک‌اسلالوم زیر ٢٣ سال بانوان با ۱۱ قایقران رقابت کرد و در پایان با ثبت زمان 10/113 ثانیه جایگاه هفتم این مسابقات را به دست آورد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی