صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و هشت - ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و هشت - ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

خبر

یک ملی‌پوش ایرانی در راه فرانسه
لانس حاجی‌صفی را می‌خواهد یا حسینی؟
در شرایطی که هنوز چند روز از تمدید رسمی قرارداد حاجی‌صفی با آ.ا.ک نمی‌گذرد، بعضی از رسانه‌های یونان و فرانسه مدعی شده‌اند باشگاه لانس فرانسه قصد دارد این مدافع چپ پا و ۳۳ ساله را به خدمت بگیرد. وبسایت onlymercato در این خصوص نوشت: «باشگاه لانس در حال مذاکره برای جذب یک ملی‌پوش ایرانی از آ.ا.ک آتن است. لانس در حال حاضر برای فصل آینده آماده می‌شود و طبق اطلاعاتی که به دست ما رسیده و توانسته‌ایم آن را تأیید کنیم، یک ملی‌پوش ایرانی را هدف قرار داده است. این باشگاه به دنبال تقویت خط دفاعی خود برای فصل آینده است و احسان حاجی‌صفی مدافع چپ را در نظر گرفته است. این ورودی می‌تواند برای لانس مفید باشد که می‌خواهد به پیشرفت خود در مسابقات قهرمانی فرانسه و همچنین در اروپا ادامه دهد. این تیم قصد دارد برای عملکرد خوب در مسابقات اروپایی بجنگد و خرید بلندپروازانه می‌تواند کمک زیادی به این امر کند. با این حال، هنوز هیچ چیز رسمی نیست و باید چند روز صبر کنیم تا ببینیم آیا این ملی‌پوش ایرانی واقعاً به جمع بازیکنان لانس خواهد پیوست یا نه.»
در رقابت‌های لیگ  فرانسه پاری‌سن‌ژرمن با ۸۱ امتیاز صدرنشین است. لانس با ۷۵ امتیاز در رده دوم قرار دارد و نزدیکترین تعقیب کننده و رقیب جدی پاریس برای قهرمانی محسوب می‌شود. چند ماه پیش هم خبرهایی از تمایل باشگاه لانس به مجید حسینی مدافع تیم ملی ایران مطرح شده بود. با اینکه وبسایتonlymercato  از تمایل لانس به خرید حاجی‌صفی خبر داده اما این احتمال می‌رود که نام مدافع ملی‌پوش ایرانی اشتباه به اطلاع خبرنگاران این رسانه رسیده باشد، بخصوص که حاجی‌صفی به تازگی قرارداد خود را تمدید کرده و البته مجید حسینی از مدت‌ها قبل مورد توجه باشگاه فرانسوی قرار گرفته است.


پیروزی پوشکاش بدون شهاب
زاهدی یک گام تا لیگ اروپا
تیم فوتبال پوشکاش مجارستان که شهاب زاهدی در آن عضویت دارد، در دیدار ماقبل پایانی فصل ۲۳-۲۰۲۲ موفق به کسب پیروزی ارزشمند مقابل پاکش شد تا جای این تیم را در رتبه سوم جدول لیگ برتر این کشور بگیرد و در آستانه رسیدن به یک افتخار مهم برای فصل آینده باشد. پوشکاش در حالی که شهاب زاهدی را به خاطر محرومیت در فهرست نفرات خود نداشت، مقابل تیم رده سومی پاکش قرار گرفت که در نهایت توانست به برتری دو بر صفر در این جدال حساس خارج از خانه دست پیدا کند و صعود یک پله‌ای داشته باشد. یاران زاهدی که پیش از این در جایگاه چهارم جدول لیگ برتر مجارستان قرار داشتند، با برتری مقابل پاکش ۵۰ امتیازی شدند و به رتبه سوم صعود کردند و در صورتی که بازی آینده خود در هفته پایانی را با برتری پشت سر بگذارند، به طور قطعی سهمیه حضور در پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا را به دست می‌آورند. شهاب زاهدی پیش از این در زوریا لوهانسک و پوشکاش مجارستان نیز در لیگ کنفرانس به میدان رفته است.

 

جستجو
آرشیو تاریخی