صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و هفت - ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و هفت - ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۵

استقلال

بهتاش فریبا:
هیچ مربی خارجی مثل ساپینتو صبر پول نگرفتن ، نداشت
بهتاش فریبا، سرپرست سابق تیم استقلال در خصوص برد ۷ بر یک این تیم  مقابل تراکتور در هفته پایانی لیگ برتر، گفت: «نتیجه واقعاً غیر قابل پیش‌بینی بود. ساپینتو باید خوشحال باشد که با تغییرات انجام شده، ارزش و قدر بقیه بازیکنان را دانست. به عنوان مثال ابوالفضل جلالی گل قشنگی زد و خیلی‌ها دوست داشتند بازی کند اما به او فرصت نمی‌رسید. بنابراین نباید نگران فصل بود. نفراتی که در تیم هستند ارزش بالایی دارند و می‌شد از آنها بیشتر استفاده شود. خیلی متأسفم که این تیم سوم شد. ابتدای فصل تیم خوب بازی نمی‌کرد و نتیجه نمی‌گرفت. همه ناراحت بودند و این طبیعی است. همان موقع هم گفتم باید به مربی خارجی زمان داد. همانطور که به استراماچونی زمان دادند تا تیمش را پیدا کند. مربی خارجی از یک قاره دیگر می‌آید و فوتبال ایران را نمی‌شناسد. ساپینتو خودش بازیکنان را انتخاب نکرده بود و طبیعتاً شناخت نداشت. در حال حاضر استقلال با ساپینتو خوب نتیجه گرفته با اینکه مشکلات خیلی زیادی داشتیم مانند مسائل داوری و 7،6 پنالتی ثابت شده، تغییرات مدیریتی و بی‌پولی. در چه زمانی مربی خارجی را دیده‌اید که 6،5 ماه پول نگیرد ولی کار کند؟ استراماچونی که آن همه می‌گفت استقلال قلب من است، آن همه پول گرفت ۴۰۰ یورو مانده بود رها نمی‌کرد!»

 
شوخی‌های ساپینتو  در تمرین
مردی که اهل عقب‌نشینی نیست
تمرین تیم استقلال یک روز پس از برتری 7 بر یک مقابل تراکتور تبریز در هفته سی‌ام لیگ برتر دیروز (جمعه) در کمپ مرحوم ناصر حجازی برگزار شد. در ابتدای تمرین، ریکاردو ساپینتو با چهره‌ای خندان با شاگردانش شوخی می‌کرد. او همچنین از تلاش‌های بازیکنان در لیگ تشکر و قدردانی کرد. مهدی قایدی که برابر تراکتور هت‌تریک کرد با لباس شخصی در محل تمرین حضور داشت. صالح حردانی که در بازی با تراکتور مصدوم شده بود، با پای بانداژ شده به محل تمرین آمد و در گوشه‌ای نظاره‌گر تمرین بود. به نظر می‌رسد این بازیکن دیدار با نساجی مازندران در جام حذفی را از دست بدهد. در کل بازیکنان استقلال در تمرین روز گذشته تمرین با نشاطی را انجام دادند. آبی‌ها سوم خردادماه در مرحله نیمه نهایی جام حذفی باید به مصاف نساجی بروند.

 
بیانی: زود است در مورد تمدید قرارداد ساپینتو حرف بزنیم
شاهین بیانی مربی سابق استقلال درباره برتری 7 بر یک تیم استقلال مقابل تراکتور تبریز در هفته سی‌ام و پایانی لیگ برتر فوتبال، گفت: «مهم نبود 7 گل زده شود یا یک گل، چون در روز دربی قهرمانی را با شکست مقابل پرسپولیس از دست دادیم. به تعداد گل زیاد جام قهرمانی نمی‌دهند اما در مجموع روند تیمی استقلال خوب بود. امیدوارم شکل تیمی ما حفظ شود و بتوانیم در جام حذفی قهرمان شویم.» پیشکسوت استقلال در واکنش به اظهارات خبیری گفت: «پرداختن به این مسائل باعث پرخاشگری هواداران در فضای مجازی می‌شود. لیگ ما تمام شد و 24 ساعت بعد قهرمانی فراموش می‌شود. استقلال با ساپینتو استحقاق گرفتن یک جام را دارد. از من درباره تمدید قرارداد ساپینتو می‌پرسند که گفتم زود است تصمیم‌گیری کنیم. باید جام حذفی تمام شده و سپس کارنامه او ارزیابی شود.»

جستجو
آرشیو تاریخی