صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و شش - ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و شش - ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۴

خبر

بدهی آمانوف ارثیه مدیران سابق
محکومیت 500 دلاری در انتظار استقلال
مدیران سابق باشگاه استقلال مدعی بودند که شکایت آمانوف از این باشگاه به جایی نخواهد رسید اما به تازگی خبر تأیید شکایت این بازیکن ازبک از استقلال به دست مسئولان کنونی رسیده و باشگاه استقلال باید بزودی خودش را آماده حل یک پرونده مالی سنگین دیگر کند.
طبق استعلامی که گرفته شده آمانوف حدود 500 هزار دلار از باشگاه استقلال طلبکار است که این پرونده هم بزودی باشگاه استقلال را تحت‌الشعاع خود قرار خواهد داد. مدیران سابق باشگاه استقلال اعتقاد داشتند که از جانب آمانوف هیچ خطری در آینده باشگاه استقلال را تهدید نخواهد کرد اما حالا مشخص شده که ماجرا طور دیگری است. البته مدیران سابق خود را ملزم به پاسخگویی نمی‌دانند و بعید هم هست که مدیران کنونی استقلال پیگیر این پرونده باشند و به احتمال زیاد پرداخت بدهی این بازیکن به گردن مدیران جدید استقلال خواهد افتاد.
 
 
مذاکره قربانزاده با گزینه‌های مدیرعاملی
در حالی که گفته می‌شود حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در حال مقدمه‌چینی برای انتخاب اعضای جدید هیأت مدیره باشگاه استقلال است اما خبرهایی هم از وزارت اقتصاد و دارایی به گوش می‌رسد که آنها نیز به‌دنبال معرفی گزینه خود برای جلوس روی صندلی مدیرعاملی باشگاه استقلال هستند. در این راستا حتی گفته می‌شود حسین قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی با چند گزینه برای حضور در مدیریت باشگاه استقلال مذاکراتی انجام داده است که نتیجه این مذاکرات مشخص نشده است. به احتمال زیاد در روزهای آتی شاهد رقابت وزارت ورزش و جوانان و وزارت اقتصاد برای معرفی گزینه‌های خود خواهیم بود و خبرهای متعددی از این ماجراهای پنهان به گوش خواهد رسید. البته برای هواداران استقلال مهم نیست که درنهایت چه افرادی به‌عنوان اعضای هیأت مدیره یا مدیرعامل برگزیده شوند. برای استقلالی‌ها این موضوع مهم اهمیت دارد که افراد جدید قابلیت‌های مطلوبی برای اداره امور داشته باشند و بتوانند مشکلات مالی را برطرف کنند و برای باشگاه ابهام مالی باقی نگذارند.
 
 
احتمال لغو تعطیلی تمرین جمعه
استقلال امروز در ورزشگاه آزادی مقابل تراکتور قرار می‌گیرد و احتمال دارد بعد از این بازی برخلاف بازی‌های قبل استراحتی برای بازیکنان در نظر گرفته نشود. بازی با نساجی در جام حذفی نزدیک است و استقلالی‌ها به احتمال زیاد برنامه فشرده‌ای را تا موعد آن بازی پیگیری خواهند کرد و به همین دلیل ممکن است دیگر تمرین تعطیل نشده و تمرینات با جدیت بیشتری دنبال شود. استقلال و نساجی چهارشنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار می‌گیرند که برنده این بازی راهی فینال جام حذفی خواهد شد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی