صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و شش - ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و شش - ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

خبر

یک انگلیسی جانشین ستاره ایرانی
طارمی همچنان در رویای لیگ برتر
مهدی طارمی روزهای پایانی حضور در ترکیب پورتو را سپری می‌کند. او به پیشنهاد تمدید قرارداد پاسخی نداده و از سویی دیگر دنبال باشگاهی جذاب در لیگی معتبر است تا دوران جدیدی را در فوتبال خود تجربه کند. پورتو هم بیکار ننشسته و مشغول بازی دادن به گزینه‌های جانشینی مهاجم ایرانی‌اش است. نشریه اوجوگو با تمجید از مهاجم انگلیسی تیم فوتبال پورتو نوشت: «دنی ناماسو در دقیقه 86 دیدار پورتو مقابل کاساپیا وارد زمین شد و گل دوم تیمش را در دقیقه 3+90 به ثمر رساند. این مهاجم 22 ساله متولد کشور انگلیس، 7 گل در فصل جاری فوتبالی به ثمر رسانده و آمار 3 گل و 2 پاس گل را در فصل 23-2022 لیگ برتر پرتغال به‌نام خود ثبت کرده است. ناماسو از تیم دوم پورتو وارد تیم اصلی شده و تا سال 2025 با این باشگاه قرارداد دارد. مهدی طارمی اما وارد آخرین سال قرارداد خودش با پورتو می‌شود و درباره تمدید قراردادش مردد است. این بازیکن ایرانی هنوز رویای بازی در لیگ برتر انگلیس را رها نکرده و ناماسو جانشین شایسته‌ای برای طارمی به شمار می‌رود.»

 
احتمال جدایی از لورکوزن
آزمون به‌دنبال چالش جدید
در آلمان اخباری از احتمال جدایی سردار آزمون مهاجم ایرانی از تیم بایر لورکوزن در انتهای فصل منتشر شده است. انتشار این مطلب از سوی یکی از خبرنگاران داخلی در آلمان هم بازتاب داشته است. سایت ligainsider ضمن انعکاس این خبر نوشت: «پس از تنها یک سال و نیم حضور در بایرلورکوزن، سردار آزمون ظاهراً به‌دنبال تغییر در پنجره نقل و انتقالات آتی است.»
با اشاره به علاقه باشگاه‌های المپیک مارسی، المپیک لیون و فنرباغچه به آزمون، این سایت نوشت: «این بازیکن ۲۸ ساله تا سال ۲۰۲۷ با لورکوزن قرارداد بلندمدت دارد و بنابراین می‌تواند مبلغی را به خزانه تیم آلمانی واریز کند. طبق گزارش ترانسفرمارکت، ارزش فعلی آزمون در بازار 12 میلیون یورو است.» آزمون در نقل و انتقالات زمستانی ۲۰۲۲ از زنیت به لورکوزن رفت. او در ۴۱ بازی در لورکوزن ۵ گل به ثمر رسانده و ۵ پاس گل داده است.
 

سرمربی فاینورد مورد توجه تاتنهام
اسلات برود، جهانبخش هم می‌رود؟
آرنه اسلات، سرمربی فاینورد پیشنهادهایی از تیم‌های لیگ جزیره و بویژه تاتنهام دریافت کرده است. باشگاه شمال لندن پس از آنتونیو کونته سرمربی ایتالیایی پیشین خود، هنوز جانشینی برای او پیدا نکرده است. اسلات در ۲ سال حضور خود در فاینورد، یک انقلاب در شیوه بازی این تیم ایجاد کرد. آنها اکنون قهرمان لیگ هلند محسوب می‌شوند و این مربی هم در جشن صد هزار نفری باشگاه اعلام کرد که حالا زمان خوبی برای صحبت درباره آینده نیست. باید دید جهانبخش که با نظر اسلات راهی فاینورد شد، با جدایی احتمالی این مربی چه تصمیمی برای آینده خود می‌گیرد؟

جستجو
آرشیو تاریخی